Wij gaan straks een verblijf boeken bij Centerparcs. Nu twijfelen we tussen een paar parken: - Erperheide - Meerdal - Heijderbos - Huttenheugte We zijn op zoek naar een natuurrijk park, mooie plaza en een goed zwembad. Graag hoor ik jullie meningen en ervaringen. Alvast heel erg bedankt!
Vind allevier de parken erg mooi! Afgelopen 2,5 jaar naar de laatste 3 parken die je noemt geweest (2x met sneeuw in december ). Moet zeggen dat ik over het algemeen de parken 1, 3 en 4 wat betreft huisjes en zwembad beter vond. Maar het zwembad bij het Meerdal had weer als pluspunt dat er een echt goed verwarmd bad is waar je met je kleintje heerlijk in kunt zwemmen (dus naast het peuterbad, waarvan ik de temperatuur toch altijd iets tegen vind vallen). Was voor ons met een baby van 6 mnd ideaal. Maar met een ouder kindje vond ik dus de zwembaden van 3 en 4 leuker. Door het tweemaal in de winter heengaan niet veel activiteiten ondernomen in het park zelf (naast het zwemmen), dus daar kan ik niet veel over zeggen. Denk dat het opzich wel redelijk overeen komt wat er in ieder park is. Al was er bij een ook zo'n indoor Jungle, ook erg leuk als afwisseling met het zwembad!
Ik heb me er pas nog in verdiept. Voor kleintjes schijnt erperheide het leukst te zijn en daarna het meerdal. Wij gaan morgen naar de eemhof (mystery park) ben benieuwd hoe dat bevalt.
ik heb meerdal gestemd , kom er bijna mn hele leven al vroeger gingen we er vaak zwemmen , woonde er in de buurt . ben er met mn kinderen ook al vaak geweest en ondanks dat er een keer is ingebroken in ons huisje en mijn portomonee incl idkaarten enzo is gestolen blijf ik erterug komen .
Wij vonden het Eemhof geweldig, maar dat is een plaza die niet overdekt is. Zwembad is heerlijk! Huttenheugte vonden we de plaza erg saai, zwembad groot, druk maar voor de kinderen erg leuk. En een heerlijk huisje gehad, maar dat in allebei de parken! Kempervennen is ook leuk!
allemaal zijn super,maar Heijderbos is geloof ik t beste park.. ook allemaal net gerenoveerde huisjes. wij gaan er over 10 dagen heen! tis maar net wat je budget is denk ik...
Hutteheugte ben ik nog nooit geweest maar de andere parken vind ik allemaal leuk haha aan mij heb je dus helemaal nix...
Ben alleen niet in de Erperheide geweest, de andere parken vond ik allemaal leuk. Het hangt ervan af wat je zoekt... In de Huttenheugte was t huisje wat we hadden een stuk minder, wel een leuk zwembad voor peuters ook een extra leuk badje. In het Heyderbos een mooi huisje gehad, heel leuk zwembad vooral voor groterte kinderen. Ik vond het in dit zwembad vooral in de winter wel koud. In het meerdal een mooi huisje., Het zwembad is voor grotere kinderen iets minder. Vooral voor mensen met een baby heb je hier een heerlijk warm (kruiden) bad Maar al met al in alle parken een leuke tijd gehad,
van deze 4 die je noemt ben ik alleen in de huttenheugte geweest. Vind ik niet echt een aanrader. Ik kan niet echt iets noemen maar over het algemeen vind ik het voor kinderen minder leuk. Kempervennen zijn we ook geweest en dat was veel leuker. Mijn schoonzus en zwager gaan elk jaar met de kinderen (8 en 10 jaar) naar Heijderbos, die dat park echt geweldig vinden. Volgende maand gaan we naar de Eemhof. ben benieuwd hoe dat park is.
Erperheide heeft het mooiste zwembad, en het is ook een mooi bosrijk park. Huttenheugte vond ik het zwembad tegenvallen en het is niet autovrij, dat vond ik erg vervelend, we hadden veel regen en iedereen reedt overal met de auto heen, bah! dan moet je de hele tijd je kind in de gaten houden want langzaam rijden ho maar... Heiderbos heeft een jungle dome: PRACHTIG!!! hier komen we zeker terug als de jongens ouder zijn! T was toen 2,5 en kon nog niet veel zelf qua klauteren maar hij vond het geweldig. Ook mooi bosrijk en kinderhuisjes zijn prima Meerdal niet geweest. Kempervennen ontbreekt, ook leuk zwembad voor de kleintjes en prachtig park. Je kan er heel mooi wandelen, veel water en heel ruim opgezet. Ook hier gaan we zeker terug komen. Alleen het kinderhuisje vond ik aan de krappe kant maar wel goed genoeg. Volgend jaar gaan we naar de eemhof, daar zijn ze nu nieuwe kinderhuisjes aan het (ver)bouwen met prive speelkamer en glijbaan, ziet er goed uit! Succes met je keus. De market dome is trouwens bijna overal hetzelfde... behalve de eemhof geloof ik groetjes Miek - CP fan
Wij gaan dus volgende maand naar zo'n nieuw kinderhuisje op de Eemhof. Ben erg benieuwd hoe dat er uitziet. Hopelijk hebben we een beetje redelijk weer, anders is zo'n glijbaan ook niet echt wat
Wij gaan binnenkort naar de erperheide, al helemaal zin in! Er is daar een superleuk indoor-speelparadijs en er is een leuk zwembad. Heijderbos vind ik ook erg leuk, maar is denk ik leuk voor wat oudere kindjes, voor de jungledome vond ik mijn zoontje (toen 2,5) nog net iets te klein.
Wij hebben de knioop doorgehakt en gaan aanstaande maandag een midweek naar de Eemhof in een VIP huisje, ben erg benieuwd!