Ik wil mijn man verrassen met een weekendje weg. Heeft iemand tips voor leuke plekken? Wij wonen in het noorden van NL. Duitsland of België mag ook.
Wat voor iets zoek je? Stedentrip, of juist midden in de natuur? Gewoon voor de leuk of juist wat specialer? De meeste provinciehoofdsteden zijn leuk voor een weekend.
Brugge, hasselt, Gent of Antwerpen als je steden zoekt, in België. Of Maastricht, valkenburg in nederland En voor meer natuur omgeving veerse meer (fletcher hotel veerse meer vind ik dan een aanrader)
Wij zijn onlangs naar haarlem geweest, was erg leuk, leuke stad, met veel leuke winkeltjes. Gezellige cafe’s en restaurantjes. En als je wilt kun je ook nog even naar het strand rijden, of door de waterleidingduinen wandelen. verder ben ik altijd fan van Rotterdam. Leuke musea, grote winkelstraten, veel verschillende stukjes waar je wat kunt eten. ook utrecht kan leuk zijn, hoog catarijne is tegenwoordig een mooie shopping mall, ook leuke musea, gezellige kroegen, de grachten en singel, leuk om langs te lopen. als je iets meer rust enzo zoekt ben ik wel fan van de veluwe, heerlijk in de bossen, kun je mooi wandelen, misschien mountainbiken. Bij rondom vierhouten, of juist bij Garderen.