Hallo. Wij gaan binnenkort naar hof van saksen met onze zoon van 16 maanden. We denken eraan om naar plopsaland te gaan maar hoor van vele dat dit met een kind van 1,5 niet leuk is en dat hij daar bijna niks te doen heeft. Heeft iemand ervaring met plopsaland en hebben jullie tips om te doen in de omgeving?
Onze kids zijn plopsa-fans Maar echt, jullie kindje is hier veel te klein voor. Er gelden minimale lengtes voor bijna alle attracties en dat gaat een anderhalf jarige echt niet redden. 3 jaar is denk ik het minimum. Anders zit je alleen in de kikkers en eendjes en de caroussel en dat is zonde van het geld.
Sprookjeshof is erg leuk! Dierenpark Emmen Lekker wandelen in het bos! Lekker zwemmen De dagen vliegen voorbij, wij verblijven nu zelf bij hof van saksen
Ben benieuwd, Wij gaan volgende maand een midweek met onze zoon van 9 maanden. Is een verrassing voor de verjaardag van mijn man. Op het park zit ook een zwembad en indoor speeltuin.
Hof van Saksen heeft zelf een kinderspeelparadijs: Harrewar. Hartstikke leuk voor die kleintjes. Ik zou, als je daar al zit, geen cent meer uitgeven aan iets anders. Zwembad en harrewar kom je de dagen wel mee door lijkt me. En anders wandelen langs de vijver of door het 'bos' op het terrein. Je kindje slaapt ook nog op de dag waarschijnlijk en een weekend is zo om. Veel pleziƩr