hof van saksen tips in de omgeving kind 1,5

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Drollie, 11 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drollie

Drollie Actief lid

16 jul 2013
    222
    153
    43
    Utrecht
    Hallo.

Wij gaan binnenkort naar hof van saksen met onze zoon van 16 maanden. We denken eraan om naar plopsaland te gaan maar hoor van vele dat dit met een kind van 1,5 niet leuk is en dat hij daar bijna niks te doen heeft.

Heeft iemand ervaring met plopsaland en hebben jullie tips om te doen in de omgeving?

2. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Onze kids zijn plopsa-fans :D
    Maar echt, jullie kindje is hier veel te klein voor. Er gelden minimale lengtes voor bijna alle attracties en dat gaat een anderhalf jarige echt niet redden. 3 jaar is denk ik het minimum. Anders zit je alleen in de kikkers en eendjes en de caroussel en dat is zonde van het geld.

3. Nijntjepluis88

Nijntjepluis88 Actief lid

15 apr 2015
    115
    14
    18
    Sprookjeshof is erg leuk!
    Dierenpark Emmen
    Lekker wandelen in het bos!
    Lekker zwemmen

De dagen vliegen voorbij, wij verblijven nu zelf bij hof van saksen

4. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.525
    853
    113
    Ben benieuwd, Wij gaan volgende maand een midweek met onze zoon van 9 maanden. Is een verrassing voor de verjaardag van mijn man. Op het park zit ook een zwembad en indoor speeltuin.

5. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Hof van Saksen heeft zelf een kinderspeelparadijs: Harrewar. Hartstikke leuk voor die kleintjes. Ik zou, als je daar al zit, geen cent meer uitgeven aan iets anders. Zwembad en harrewar kom je de dagen wel mee door lijkt me. En anders wandelen langs de vijver of door het 'bos' op het terrein. Je kindje slaapt ook nog op de dag waarschijnlijk en een weekend is zo om. Veel pleziƩr

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ballorig Emmen daar is het peutergedeelte helemaal super!

Deel Deze Pagina