Tussenlanding vliegtuig

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Monique1985, 30 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Wij gaan over 40 dagen naar Tunesië ..
    Als ik inlog op arke staat bij vliegticket 1 tussenlanding ?
    Wat houd dat nou in ? Er staat bij ' dat het kan omdat het vliegtuig schoon gemaakt moet worden , dat er bij getankt moet worden en zelfs dat je door immigratie dienst moet ? ' heeft iemand dit wel is mee gemaakt .. Normaal is het ruim 3 uur vliegen maar door dit ruim 4 uur 😞 en ja om met 4 kids er tussen tijds uit te gaan .. En weer moeten stijgen ( ik heb erg last van mij oren met stijgen en landen ) nu maak ik het 4x mee 😞 de oorpijn is dan echt niet te houden .. Kan ik de vlucht desnoods omboeken ?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dat is een vraag die niemand vanuit hier kan beantwoorden natuurlijk. Bel Arke zou ik zeggen. Waarschijnlijk hoef je het vliegtuig niet uit, maar zij kunnen je alles vertellen, ook of je kan omboeken naar een andere vlucht.

3. Islah

Islah Niet meer actief

Als ik een ticket boek naar Tunesië zie ik dat inderdaad ook vaak staan, is het toevallig een tussenlanding op Djerba?

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Een tussenlanding komt wel vaker voor.
    Zeker als je nog niet in het hoogseizoen zit.

Wij hebben toen een tussenlanding gehad van een half uur inderdaad om schoon te maken, te tanken en om meer passagiers op te halen.

Je zult toch met arke moeten bellen als je wilt omboeken.

5. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Bij een tussenlanding heb ik nooit uit het vliegtuig gemoeten. Meestal gaat een deel van de passagiers eruit die stoelen worden een beetje schoongemaakt en dan komen de nieuwe mensen erbij.
    Ik wilde een reis naar de Canarische eilanden boeken in juni en daar was ook steeds een tussenlanding, ik heb daarom niet voor die reis gekozen want daar had ik geen zin in (ben dan hoogzwanger en heb een kind bij mij).

Omboeken kun je proberen maar als het al bekend wasmiddel boeken geef ik je weinig kans (tenzij je veel bij betaalt)

6. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een tussenlanding op een millitair vliegveld dacht ik, volgens de berichten mogen wij er niet uit.

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Dat heb ik ook al vaker gehad, helaas niets aan te doen.
    Toevallig toen we naar Tunesië gingen ook op Djerba een tussenlanding gemaakt.
    Over het algemeen blijf je gewoon zitten , kan ook zijn dat er bij de tussenlanding mensen uitgaan en weer inkomen.
    We hebben in turkije er ook al eens uit gemoeten.

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wat raar op zo'n kort vluchtje een tussenlanding?! :( Zelf nog nooit meegemaakt gelukkig en lijkt mij met vier kinderen idd geen pretje. Ik zou even bellen met Arke en de situatie (4 kleine kinderen) uitleggen en kijken wat ze kunnen doen. Sterkte!

9. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Omboeken heeft geen zin, alle vluchten van vakantiebestemmingen hebben kans op tussenlandingen.
    Het kan zelfs in Nederland zo zijn dat je een tussenlanding hebt op eindhiven Groningen Rotterdam of Maastricht.

Omdat ze de vluchten naar een bestemming niet vol krijgen combineren ze bestemmingen.

10. Frummeltje2012

Frummeltje2012 Actief lid

16 aug 2012
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vliegt arke op een aantal bestemmingen niet gecombineerd?? Bij arke in ieder geval 2 keer meegemaakt. Was een stop om mensen eruit te laten te laten stappen.

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik heb zelf geen problemen met tussenlandingen, komende vakantie hebben we er ook een op de terugweg maar dat wisten we al bij het boeken. Hebben het ook al meerdere keren gehad, soms moet je uit het vliegtuig, soms kan je lekker blijven zitten, is maar net wat ze moeten doen.

Maar kwa oorpijn, nu weet ik niet of het een fabel was en alleen 'tussen de oren' werkte of dat het echt werkte. Maar vorig jaar op onze vlucht zei een van de stewards tegen mensen die aangaven oorpijn te krijgen dat ze bekertjes op hun oren moesten zetten een tijdje voor we gingen dalen en pas er vanaf moesten halen als we weer aan de grond waren, zodat er geen drukverschil zou komen waardoor de oorpijn ontstaat. Volgens die mensen hielp het, ik heb geen idee, maar misschien kan je het proberen. (niet te hard duwen iig als je het probeert, die mensen hadden erna kringen om hun oren zitten :D).

12. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Als wij vanaf Groningen Eelde vlogen hadden we altijd op de heenreis een tussenstop op meestal Rotterdam/Maastricht. Idd. omdat het vliegtuig daar werd schoongemaakt en volgetankt, je moest er dan uiteraard ook uit. Daarna door naar Kreta of portugal ook een keer.
    Da's vrij standaard, vooral als je vanaf een regionaal vliegveld vertrekt. Vanaf Schiphol niet gehad trouwens.

13. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Idd een top idee, ik gebruik altijd neusspray en oordopjes, speciale bij etos gekocht

14. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Wij vlogen 1x vanaf Eelde en moesten een tussenlanding maken in Eindhoven. Had er geen problemen mee. Moesten er wel uit.

Deel Deze Pagina