Hallo allemaal Ik ben me aan het verdiepen in de zomervakantie 2014. Onze zoon is dan 21 maanden en ik hoop heel erg dat ik dan zwanger ben van zijn broertje/zusje (maar eerst weer door de MMM ivm PCOS). Wij hebben een 'klein' wensenlijstje: - huur van stacaravan oid met liefst max 700 euro/week - zwembad op terrein - speeltuin geschikt voor leeftijd van onze zoon - 's ochtends vers brood verkrijgbaar - niet veel meer dan 500km rijden vanaf Maastricht Ik hoor graag jullie tips!
Wij waren afgelopen jaar op camping sous doriat in de jura. Je moet wel van wat reuring op de camping houden, hoewel je daar in een stacaravan niet zoveel last van hebt. 't Is niet ons soort camping, maar goed de situatie was niet anders. Wij zijn meer van de rust zeg maar zonder zwembad Er is een mooi zwembad, sanitair is netjes maar zul je niet echt nodig hebben. Brood kun je halen bij de supermarkt in het dorpje, is een klein stukje lopen. Ze hebben daar heeeeeeele lekkere croissants en veel soorten brood vers gebakken. Is wel iets verder dan 500 km van Maastricht. Voor een camping die 1 rustiger is en 2 dichterbij zeg ik: La Vologne camping Vosges France : tarifs de la location de chalets sur votre camping la montagne in de vogezen. Hebben alleen geen zwembad, maar in 10 minuten lopen ben je bij een prachtig meer met goede zwemgelegenheid. Het kan in die gebieden trouwens wel heel slecht weer zijn. Voor stabieler en mooier weer moet je echt onder lyon zitten over het algemeen. Wij hebben het vorig jaar ontzettend getroffen.
Wij zjn afgelopen zomer naar deze camping geweest: Camping Le Champ Neuf Frankrijk Picardië Somme St. Quentin-en-Tourmont - ACSI Eurocampings Erg leuk. Overdekt zwembad, dat is wel een beetje jammer. De stacaravan was prima. Je kon brood halen en ook in de avond kon je eten halen. Pizza's en snacks, maar ook heerlijke mosselen of een biefstukje. De omgeving was ook leuk. Leuke dorpjes. Ongeveer 400 km vanaf Utrecht. Deze zomer gaan we naar de Loire.
Wij gaan in mei naar de Jura, is vanaf Sittard 680 km rijden. Hebben daar een sta-caravan gehuurd. Mocht je meer info willen, stuur me maar een pb. Is wel wat verder dan jullie willen rijden.