Pfff, ben al de hele week aan het zoeken! Voor een familie weekend zoek ik een luxe vakantiepark (type roompot/landal, geen ´chalets´ maar echte huisjes) waar je ook de mogelijkheid hebt om een ontbijtbuffet te krijgen. Ik zie dat veel van die parken wel een ´ontbijtservice´ hebben, maar we willen toch liever echt het hotelgevoel bij het ontbijt. Waarom we dan niet naar een hotel gaan? Omdat mijn zus er nog een week langer moet blijven met haar baby en die heeft liever een huisje (wat ik wel snap). Hebben jullie een idee? We zijn met 8 volwassenen, dus geld is niet meteen een probleem. We zoeken liever 3-4 huisjes dan bij elkaar in een B&B te zitten (ook al vanwege mijn zus die langer zal blijven). Zijn jullie zoiets al tegengekomen?
Wij zijn eens naar Sunparks Zandvoort geweest, daar kon dat toen wel, of dat nu nog kan weet ik niet. Dit is bungalowpark met een hotel ernaast.
Ik dacht dat je bij Landal ook een ontbijt erbij kon boeken. Landal Heideheuvel | Nieuws - Ontbijtarrangement Op vakantiepark Marveld kan het ook maar ligt niet op de Veluwe: http://www.marveld.nl/restaurant/marveld_ontbijtflyer.pdf Alleen zitten de kosten voor het ontbijt niet bij de huurprijs inbegrepen.
Goede suggesties al! Ik weet dat de meeste parken ook ontbijtservice doen, maar omdat we met 8 volwassenen zijn, kunnen we dan eigenlijk nooit samen eten (of je moet je allemaal in een huisje wringen). Vandaar dat we liever een plek hebben waar je naar een restaurant kunt gaan voor een echt ontbijtbuffet. Meer ervaringen zijn welkom, hoe meer keus hoe beter!
Volgens mij heeft Landal wel een ontbijtservice, maar geen ontbijtbuffet. De bijbehorende restaurants openen meestal pas 's middags hun deuren.
Bij huttenheugte, bij coevorden, had je een ontbijtrestaurant. Hebben ze dit niet bij alle cp parken?
Bij een aantal parken van Landal, waaronder Heideheuvel en Miggelenberg heb je speciale 'reuniebungalows. Dit zijn drie 6 persoonsbungalows en 1 huiskamerbungalow. Die drie zijn normale bungalows, maar de huiskamerbungalow is een hele grote huiskamer waar je dus plek hebt om met z'n allen te zitten en eten enzo. Dat zou ontbijtservice misschien wel een optie zijn omdat jullie bij elkaar kunnen zijn in een speciale bungalow.
Ik zou gewoon bellen met Landal en dan je vraag voorleggen. Of hen mailen. Dan krijg je meteen antwoord op je vraag.
Landal Coldenhove heb je mooie grote huizen, echt ruim en meer dan geschikt voor 8 volwassenen. Ook kun je daar 's morgens naar het ontbijtbuffet gaan in het centrum.