Entreekaarten Blijdorp via Postcodeloterij

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door PukkiePoes, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PukkiePoes

8 mrt 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou graag binnenkort een dagje naar Blijdorp willen, maar ik wil niet de hoofdprijs betalen (we blijven toch Nederlanders hè :p) Nou kwam ik op MP entreekaarten tegen vd PC loterij. Zou er twee overnemen maar de verkoper haakte af met de medeling dat ze ze toch niet mocht verkopen vd PC loterij. Zijn er hier mensen die die kaarten hebben en die mij de voorwaarden kunnen vertellen?

Of weten jullie mss een andere manier om korting op de kaartjes te krijgen?

2. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

In de agenda van de pc loterij zitten kortingskaarten.
    Klanten van ikea kunnen nu kaarten bestellen op de familypas van de ikea. Dan betaal je €7,50 voor een kaartje. Dan kun je op 20 juni vanaf 3 uur het park in, tot laat in de avond.
    Bij groupon hebben ze ook vaak leuke acties.

3. PukkiePoes

8 mrt 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor de tips! Die agenda moet hier ook nog ergens liggen dus ik zal eens kijken. Ikea actie klinkt goed, alleen wil ik ons dochtertje van 2 meenemen en die is dan denk ik al ingestort voordat we dan überhaupt in het park zijn :)

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    Kaarten zijn overdraagbaar maar mogen officeel niet verkocht worden.
    Dat laatste gebeurd echter aan de lopende band en is niet te traceren door pcl oid.
    Wijzelf laatst via hema voucher gegaan maar die actie is gestopt volgens mij..

5. PukkiePoes

8 mrt 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Wendy! Ja helaas, had ook al naar de Hema actie gegoogled, maar is idd afgelopen. Ok, dan ga ik mss toch nog op MP kijken voor kaarten. Was bang dat ze op naam zouden staan en dat we dan aan de poort geweigerd zouden worden.

6. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Het stikt op Marktplaats van de entreekaartjes voor dierentuinen/pretparken, officieel mag het niet maar het wordt niet gecontroleerd.
    Je zou ook vakantieveilingen kunnen proberen, Groupon en Marktplaats Aanbieding hebben ook vaak leuke aanbiedingen.

7. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben zelf al eens bonnen gewonnen en weggeven, staan niet op naam dus een ander kan er gewoon mee naar binnen.

8. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    In het geval je klant bent bij de ING kun je via rentepunten ook vaak kortingsbonnen krijgen.

Deel Deze Pagina