Wij kunnen voor 420 een midweekje naar een bungalow van Center Parcs in Zeeland. Op zich lijkt Center Parcs me erg mooi. Maar zijn er ook andere leuke parken in Zeeland die iets goedkoper zijn? Wat is jullie ervaring?
Weet niet of je ook voor het zwembad naar CP gaat maar het zwembad in Port Zelande is best klein. Je kan ook naar Aquadelta, ook een erg mooi en ruim park ( vind ik )Op vakantie naar Zeeland? VakantiePark Aquadelta! - Aquadelta
Oh ja dat park hebben we gezien. Is dat vergelijkbaar met CP? We gaan idd ook voor het zwembad. Aquadelta scheelt een boel met CP.
Het zwembad van Portzelande is niet te vergelijken met bijvoorbeeld de andere zwembaden ( vind ik ) aquadelta is erg leuk, weet niet of je kinderen hebt maar ze hebben daar ook een kindoeland ( ofzoiets ) met een ballenbak en klim en klauter atributen enzo. Zwembad is ook niet extreem groot maar wel leuk.
Ja onze kids zijn 4 en 2 jaar oud. Er moet dus wel genoeg te spelen zijn. Dus jij zou eerder voor Aquadelta gaan? En hoe zijn de huisjes?
Ja en nee, ik vind bijvoorbeeld de animatie van CP voor de kids weer veeeel leuker dan op aquadelta ... Huisjes ( vind ik ) beetje het zelfde, al zijn ze bij cp soms wel wat verouderd. je hebt eigenlijk helemaal niets aan mij hahahah
sowieso hoef je je in zeeland niet te vervelen hoor overal zand, zee... het is altijd dichtbij. zeker met mooi weer zou ik toch niet al te vaak in het zwembad zitten
Ik vond aquadelta goed verzorgd en netjes.. Mooie huisjes (al zaten wij in de 10 persoons).. Portzelande ook geweest, maar niet in de huisjes, wij hadden de boot in de haven van CP liggen en maakten dan gebruik van de voorzieningen.. Qua huisjes zou ik kiezen voor aquadelta en ook de plaza was groot genoeg om leuke dingen te doen..
Okee dus goede ervaringen met Aquadelta. Is ook goedkoper dan CP. Zit er wel een supermarkt bij? Is toch altijd handig als je iets vergeten bent? En een leuk centrum op het park zelf met kinderdingen?
Port GReve is ook leuk, zeker voor de kleine kinderen. Zwembad is niet heel groot maar ze hebben 3 ondiepe baden en een binnen ballenbak op de plaza. Animatie is erg lief voor de kinderen en ze hadden ook regelmatig een ochtend of een middag dat de kindjes daar konden spelen (inloopochtend) maar ik weet niet hoe dat nu is. Oja en ze hebben ook een supermarkt op het park zitten. Succes...
Ik ben afgelopen januari naar Aquadelta geweest en dat is erg goed bevallen. Ik had geen huisje maar een appartement. Nou dat was me toch groot, groter dan m'n eigen appartementje thuis hoor Beneden huiskamer en keuken, boven 3 slaapkamers en de badkamer. En het zat precies op het centrum gedeelte, dus 10 stappen en je was bij de supermarkt/receptie/snackbar/zwembad/restaurant/ballenbak etc (enige nadeel van zo'n maisonnette/appartement is dat het toilet dus boven is, met steile trap, maar ging prima (dochter was toen net 4))
Oh dat klinkt er mooi. Wij gaan dan voor een bungalow. Maar het park is dus echt de moeite waard? Wij dachten namelijk dat er niet zoveel te doen zou zijn als in CP?
Wij gaan binnenkort een midweek hier naartoe: Roompot Beach Resort - Faciliteiten Geen idee of het leuk is trouwens. Nog nooit geweest.
Klopt het is wat minder 'uitbundig' maar eerlijk gezegd vind ik dat voor kinderen van deze leeftijd niet echt een issue. Het zwembad is prima en vooral de indoor speeltuin vond m'n dochter geweldig. Ballenbak enzo en met een sleetje over een soort rodelbaan. Wij waren er in de kerstvakantie en toen was er ook een recreatieteam met allerlei activiteiten, maar dat is alleen tijdens vakanties neem ik aan. Oh tipje, als je gaat...zorg dat je er vroeg bent! Dan kun je vast inchecken maar krijg je alleen nog geen sleutel. Als je om het normale tijdstip komt kan het er enorm druk zijn, wij hebben echt wel driekwartier in de rij gestaan om in te checken. Degene die smorgens al ingecheckt hadden, hadden een kaartje en daarmee konden ze naar een aparte balie voor de sleutel..ging stuk sneller
Uiteindelijk hebben we gekozen voor een 6 persoons bungalow van Landal Greenparcs. Park ziet er super uit en er zit zelfs een sauna in het huisje....