Hoi meiden, Net als de vorige ronde is mijn eisprong nu 7 dagen, na de eerste dag van de laatste menstruatie (vorige cyclus 8 dagen). Ik kreeg het gisteren ineens bloedheet voelde me raar en opgejaagd en dacht, ik ga maar eens een ovulatietest doen want ik vertrouw het niet. En ja hoor vet vet vet positief, zo positief is hij nog nooit geweest. S'avonds om 00u. zakte m'n temp enorm naar beneden en voelde ik ineens een 'plop' rechtsonder in mijn buik. Gelukkig hadden wij s'morgens flink geklust en s'nachts nog maar een keertje. (straks nog een keertje voor de zekerheid) Dus sinds mijn laatste miskraam is de cyclus aardig ontregeld. Nou ja... de duur is nog steeds gewoon plusminus 29 dagen alleen de eisprong is veel te vroeg. Aan de andere kant is mijn eisprong misschien eigenlijk wel op tijd en ben ik gewoon na de laatste zeer vroege miskraam te laat gaan bloeden. Hebben meer meiden zo'n vroege eisprong gehad? Alvast bedankt voor jullie evt. reacties, Liefs Irisje
hoi irisje ik heb geen vroeg ei gehad, juist een laat ei, maar dan weer heel kort tot menstruatie 7 dagen) op jouw wijze lijkt het me dat je iig nog zwanger kunt wore3en, je moet er alleen optijd bij zijn... succes en hopelijk was het raak voor je! rensie
Heb zelfs hier al eens gelezen dat sommige meiden hun eisprong tijdens hun menstruatie hebben en dan zwanger worden.
Hoi rensie Bedankt voor het reageren. Maar in jouw geval niet dan, bedoel je? Heb je dat altijd? In mijn geval denk ik dan, is dat eitje wel volmaakt, als hij zo vroeg springt en idd je moet er wel heel alert op zijn want voorheen kwam mn eitje gewoon na 14 dagen ipv na 7 dagen. groetjes irisje
Hoi Iris, Ik heb de laatste cyclus ook een klein miskraampje gehad. Gisteren is volgens mij mijn "echte menstruatie" doorgekomen, dus ga ik het ook zeker even in de gaten houden. Ik hou je ook even op de hoogte goed? Kari
ik had bij mijn zeg maar succesvolle poging mijn eisprong op dag 8. wat ze zeggen over ongeveer op dag 14 gaat niet voor iedereen op. dus de hele maand door klussen. goh wat vervelend nou he succes en ik hoop dat het raak is!
He Irisje is het de dag van de vroege eisprongen? ha ha snap niets meer van mijn, lichaam raar ding hoor. Ik hoor het nog wel he. jennie72
Maf he dat je lijf dat kan doen na een miskraam! Maar goed, je bent zeker goed op tijd geweest met klussen, maar ik snap dat het een rare gewaarwording is! Duimen dat het raak is! Liefs natas
Hoi Natas en het gekke is dat ik nu overal op de site meiden tegenkom die een vroege eisprong lijken te hebben gehad. Zou het iets met de winter of het seizoen te maken hebben? Aan de andere kant, zijn het wel over het algemeen de mk-dames die een vroege eisprong hebben. Nou ja... we zullen zien. Ipv 10 feb zou ik dus nu 4 feb mogen testen. (das lekker wel een week korter wachten) Groetjes irisje
Het kan idd wel met het seizoen te maken hebben, maar of het dan zoveel opschuift? ik weet wel dat het dan zeg maar van avond naar ochtend gaat ofzo? Idd, het viel mij ook op dat het allemaal meiden met mk waren. Misschien toch helemaal in de war geschopt die cyclus? Duimen voor 4 feb!
goedemorgen allemaal Mijn gyn vertelde me als je een lange cyclus hebt de eisprong later komt en een vroege cyclus ei vroeger komt en heeft wel idd te maken met winter en zomer in de winter komt de eisprong meestal s'morgens en zomers s'avonds ik heb zelfs 2 x eisprong gehad in dezelfde cyclus dus 2 eitjes en heb ook al eens 3 dg voor mn ongi ei gehad en werd gewoon ongi dus zegt niks als je laat ei hebt dat 9 dg of 14 dg later je ongi volgt want dat is dus niet waar maar inderdaad na een MK is je ongi ontregeld want ik had altijd cyclus van 26 a 28 dg en nu varieert dat van 24 tot 30 dg sinds de MK morge naar gyn hoe nu verder of zo klussen of voor IVF liefs kaley
hoi meiden... Ik heb nu toch iets raars?!? Ik ben al vanaf zaterdag in de weer met ovu testen want ze blijven maar zo vet positief. Toen dacht ik vandaag, omdat ik het al vanaf voor mijn ei zo heet heb. Licht misselijk, rare smaak in mn mond heb e.d. ik doe eens een zwangerschap test. Ik wist zeker dat hij natuurlijk negatief zou zijn, aangezien ik de dertiende ongesteld was geworden. Is hij gewoon heel licht positief! Watskebeurt! Met avondurine notabene! Je moet wel heel goed kijken, maar het is toch echt zo. De laatste zw test die ik had gedaan was geloof ik op 31 dec en die was toch echt negatief. Huhh...dit kan niet kloppen! Heeft iemand een idee, misschien? liefs irisje
haha Iris, en jij maar denken dat je een vroege eisprong hebt! Als je zwanger bent, test je met die ovulatietesten ook positief. Of je bent heel even zwanger geweest, net als ik, vandaar die bloeding vorige week? OF je bent gewoon ECHT zwanger. Mijn vriendin is nog 3 maanden ongesteld geworden toen ze net zwanger was! Overmorgen weer testen hoor! Kijken of die streep dikker is. Hou me op de hoogte, Liefs
Hoi Kari Tsja, weer een vroege miskraam geloof ik niet in. Aangezien ik de 31ste negatief testte en tot aan de dertiende een lage temp had en nergens last van had wat kon duiden op een zwangerschap. Volgens mij heb ik bij nader inzien ook nog de 5e januari getest en die was ook negatief. Maar dat ik nu zwanger ben geloof ik ook eigenlijk niet, want wanneer zou dat gebeurt moeten zijn. Aan de lichtheid van de test zou de bevruchting een dag of 10 geleden moeten zijn. Ik ga volgende week pas nog eens testen hoor, want het zou echt een wonder zijn. We'll keep in touch, irisje
Wat zitten we toch raar inelkaar he... Ik heb zelf volgens mij ook al eisprong na vroege mk vorige week. Volgens vk zou je lichaam eerst 2 wk nodig hebben en daarna cyclus pas weer op gang komen, snap er niks van... Ik ga voor je duimen meid! Hoop het voor je
Grappig, ik heb 31 december ook negatief getest. 1 januari werd ik een beetje ongesteld maar dat bleef weer 2 dagen weg. 11 januari bloedde ik nog steeds en toen voor het eerst positief getest! In de week van 18 dec heb ik 2x geklust, dus daar zou het dan van moeten zijn. En ik had ook een lichte, vage streep. Misschien ben je dus ook al langer zwanger. Kan dus wel hoor, tenzij je onbevlekt ontvangen bent