Wij gaan in juni op vakantie dus dan moet het nog kunnen (als het raak mocht zijn deze keer ) Ik heb wel nagevraagd hoe het zat met zwanger zijn en vliegen maar je mag tot de zevende maand bij de meeste vliegmaatschappijen gewoon vliegen bij sommige maatschappijen heb je dan wel een doktersverklaring nodig.
Wij gaan niet op vakantie,omdat we dit jaar willen trouwen.We houden het heel intiem(lees:goedkoop )en omdat we bezig zijn voor een kindje kunnen we al het geld dat we hebben beter besteden.Oh ja en we hebben pas een huis gekocht en daar moet ook nog het een en ander aan gebeuren.
Hai Je mag tot 32-36 weken vliegen, het is meestal afhankelijk van een vliegmaatschappij, maar je kan het zo zien op hun website. Ik ga samen met mijn vriend in july naar australie, ook ik hoop dan al zwanger te zijn, geen belemeringe of wat ook hoor, gewoon heerlijk genieten van mijn vakantie groetjes
Ik ben nog niet zwanger en wij gaan over 5 weken op vakantie naar Maleisisch Borneo. Daar zitten we veel in het grensgebied van de malariamug. Ik moet speciale malariatabletten slikken omdat we proberen zwanger te worden. Ik maak me daar eigenlijk ook geen zorgen over. Er is volgens de GGD onderzoek gedaan dat vrouwen die malariatabletten hebben geslikt ook gewoon gezonde kinderen op de wereld zetten. En wie weet mag ik in zo'n ver land positief testen! (Liever eerder natuurlijk)
Wij willen een rondreis gaan maken (3-4 weken in mei/juni) met auto en caravan naar Spanje en Portugal, maar als ik zwanger ben, dan zou het kunnen dat het wijzigt, dat hangt er vanaf hoe ik me dan evt voel... En ik denk zoiezo dat als ik zwanger ben dat we geen rondreis gaan maken, maar gewoon op 1 plek blijven..