Hoi, Wij hebben vorige week geboekt: 2 weken naar een kleine gezellige camping in Zuid Frankrijk. Heerlijk. Ik heb er zo'n zin in. Ik ben 18 weken als we vertrekken. En voel me momenteel topfit, dus heb wel het idee dat ik de reis en het campingleven aankan dan. Wat zijn jullie plannen? En hoe ver ben je als je gaat?
Leuk! Heel veel plezier alvast! Ik zit op dit moment op Corfu Heerlijk! Helaas overmorgen alweer naar huis.
Hier geen vakantie dit jaar, ben al ruim 35 weken momenteel We willen in november wel weer een paar dagen Disneyland doen. We hebben jaarkaarten en de kleine gaat gratis mee. Maar dat is even afhankelijk van hoe het met de kleine gaat en zo... Veel plezier alvast! Zuid-Frankrijk is erg mooi! Gaan jullie met de auto? Vergeet dan niet een extra stop te maken en een loopje te doen voor je doorbloeding
Wij gaan ook kamperen in Frankrijk Nu 2 opties of de jura of Zuid-Frankrijk. Welke kleine leuke camping ga je heen als ik vragen mag? Bij ons is het afhankelijk van het weer. Ben 16 weken zwanger als we gaan en 20 als we terugkomen.
Heerlijk hoor! Mijn tante woont in zuid FR (Ardeche) zou er graag heen gegaan zijn, maar helaas door de BI gaat m dat niet worden Wij hopen op een weekendje weg nog, eigen land, waarschijnlijk richting de kust. Maar wordt een last minte, of eigenlijk last second... Want als ik slechte dagen heb, heeft het geen nut om weg te gaan... Fijne vakantie in ieder geval!
Ik ben precies 15 weken wanneer we naar Turkije gaan. Vorig jaar lag ik alleen maar in het zwembad ( niet zwanger ) ik denk dat jet precies zo is komend jaar
Ben ook toen ik 26 weken was nog even heerlijk naar Turkije geweest heeerrrlijk als Je kan lekker gaan en genieten!
Vraagje: heeft iemand zich laten inenten tijdens zwangerschap? Ik denk dat ik al te laat ben trouwens. Ze adviseren 1 maand voor vetrek minemaal
Ik ben 26 weken wanneer wij op vakantie gaan. Wij hadden de vakantie al geboekt voordat ik zwanger was. We gaan 2 weken naar een camping in Zuid-Frankrijk en zitten dan lekker in een stacaravan. Ook is er een zwembad aanwezig, dus ik zal daar wel veelvuldig inhangen
Ik ben met 28 weken nog anderhalve week naar kos griekenland geweest.. was heeeerlijk! Alleen een weekje is in principe lang genoeg.. Ik had wel erg last van duizeligheid en licht in me hoofd voelen bij het stijgen en landen.. terwijl ik noooooit moeite heb gehad met vliegen.. maar buiten dat zou ik iedereen nog wel een vakantie kunnen aanraden rond die tijd..
Ben 20 juli uitgerekend. Wij willen daarom lekker in het naseizoen op Vakantie gaan, voor het eerst met z'n viertjes
Ik ben met 10 weken zwanger 9 dagen naar turkije geweest.We hadden in Augustus weer een vakantie naar Griekenland staan.Ik zou dan 24 weken zwanger zijn.We hebben die vakantie geannuleerd.Ik voel me er niet prettig bij om dan te gaan vliegen.We hadden ook nooit gedacht nu zwanger te zijn omdat we in Januari een bbz kregen waarbij ze mijn eileider ook hadden weg moeten halen.Die vakantie van Augustus hadden we die maand geboekt met het uitzicht op iets leuks. Maar nu blijven we in Nederland.We gaan een week naar center parcs en daar ben ik heel blij mee. Voor iedereen die nog op vakantie gaat:Geniet ervan en heel veel plezier. Groetjes Sylvana.
ligt aan wat voor inenting. ben net terug van vakantie en heb geënt voor tetanus en hep a, was geen probleem en kon nog tot laatste moment.
Met 9 weken naar Frankrijk voor een actieve vakantie. Zoals het nu gaat doe ik dan op halve kracht mee, maar wellicht gaat het met 9 weken wat beter met mijn slaapritme Ik zie het wel zitten: de rest lekker actief, en ik op mijn stretcher met een stapel "ouders van nu"
Geen zomervakantie dit jaar ivm bevallen haha! We willen in september een weekje naar een bungalowpark gaan, dat we er toch even tussenuit zijn. Dit boeken we wel last minute, kijken hoe de Uk er aan te is.
Wij willen eigenlijk de bergen in, als ik er fut voor heb maar is dat wel verstandig i.v.m. je bekken vraag ik me nu af... Ben 16 weken dan.
Zijn al geweest. Toen ik 16 weken was, lekker voor 3 weken naar Maleisie . Geen extra entingen nodig én geen malaria gebied (hebben we expres naar gekeken). Maar zoals een aantal andere als aangaven, wat voor entingen heb je nodig? En waarom bel je de GGD zelf niet even...
Wij hebben een afspraak bij de GGD voor reisadvies naar Thailand gehad. Een groot deel is daar malariavrij, maar toch raadde zij mij de reis echt af! Ik had dan tetanus en hepatitis A en B nodig en als het niet per se nodig is, wilden ze dat liever niet bij zwangere vrouwen. Ook de dengue mug kan voor veel naars zorgen. Zeker omdat je niet veel DEET mag gebruiken. Zij vertelde dat iedereen bang is voor malaria, maar dat de dengue mug nog veel vervelender kan zijn. Conclusie van de GGD: geen negatief reisadvies, maar raadde me de reis toch af. Dus, ondanks dat ik veel goede verhalen hoor, gaan niet naar Thailand deze zomer. Ik geloof dat het best prima kan, maar alleen al doordat zij het me afraadde, zou ik niet meer met een gerust gevoel op vakantie kunnen gaan. Nu aan het kijken naar wat wel.. kamperen of toch een hotel of iets.