Ik heb idd de brochure kampeervakanties voor het eerst aangevraagd. Anders gingen we altijd met de motor naar Italië of Oostenrijk en dan een apartementje. Nou, mooi niet dat ik Siem in een zijspan zet, wat iedereen adviseert! Dus gewoon lekker met de auto, en dan lekker buiten. We zijn echt buitenmensen op vakantie en hotels zijn dan ook niets voor ons. Hooguit voor een stadsweekendje. Je zit zo 'opgesloten' in zo'n kamer en moet er dus verplicht op uit. Ik vind Siem zijn bedrust erg belangrijk. Ik wil weer naar Italie, Oostenrijk of Zuid-Frankrijk en dan in een appartement of luxe sta-caravan. Idd heerlijk vooruitzicht om Siem over zo'n veldje te zien kruipen/waggelen Heb er al zin in!
Klopt helemaal Dirksmama.. Ik had ook weer veel te veel mee genomen. Aan kleren en speeltjes in elk geval. Maar omdat Jelle flesvoeding krijgt, moest er voor 3 weken voeding mee, en Spa. Ook een campingbedje met toebehoren, een kinderwagen enz.. Luiers had ik ook meegenomen, ik wist niet zeker of ze in Zweden ook pampers hebben, ze zijn daar meer op Libero gericht. Ik heb toch altijd liever zijn eigen campingbed mee, dat is wat vertrouwder voor hem..
Nemen jullie dan niet de kinderwagen mee, een speelboog en idd die flesvoeding (ja da's per kindje anders natuurlijk)? Juist die kinderwagen neemt de meeste plaats in, maar ik vind hem wel onmisbaar hoor!
wij gaan in juni naar turkije naar een all inclusife hotel. noa is dan bijna 15 maanden. het is wel een kindvriendelijk hotel.
Wij zaten in Praia do Vau, klein plaatsje in de Algarve. Dichtbij Portimao, een stad waar voornamelijk Portugezen wonen en grote supermarkten zijn
Wij willen ook naar Portugal of Spanje dit jaar en het liefst een appartement. Vind het altijd lekker om een keukenblokje, ijskast etc. bij de hand te hebben, zodat ik zelf ook wat aan kan rommelen. We zijn in november in Nederland een weekje naar een huisje geweest en onze auto zat werkelijk volgepropt. Maar goed, de wandelwagen neemt het meest in beslag aan ruimte, verder kleding voor ons, handdoeken etc. En het campingbedje meegenomen (blij toe, want dat ding in het huisje zag er ranzig en versleten uit). De hond paste niet meer in de auto , die is maar een weekje bij mijn ouders gaan logeren. Binnenkort gaan we naar een huisje in Duitsland, maar nu nemen we een andere auto, waar wat meer in past, kan onze lieve hond tenminste ook mee .
We willen ook als Emir 15 maanden is de laatste 5 dagen naar een 5 sterren in Antalya. Wat MOET ik voor Emir echt meenemen?en welk hotel raden jullie aan in Antalya? groetjes
afgelopen zomer zijn we thuis gebleven, lekker op strand gezeten (wij hebbeb een huisje, lekker makkelijk dus) of in de tuin. veel gewandeld en geluierd, en komende zomer lekker naar zweden met de camper.
Melkpoeder verkopen ze in elk land, maar als je kind maar 1 soort kan hebben, dan is dat wel een extra tasje ja. En in Zweden geeft iedereen borstvoeding, en vinden ze flesjes maar heel raar. Lekkere van vakanties (vooral kamperen, veel gras) vind ik dat de luiers zoveel mogelijk uit kunnen blijven. Mijn kinderen hebben heel wat vakanties lekker in de billetjes rondgedarteld. Bedjes hebben we nooit meegenomen, omdat de kinderen altijd bij mij sliepen. Dus ze hadden mijn rug voor het vertrouwde gevoel.
Kinderwagen? Nee hoor, draagdoek is genoeg, en die past opgevouwen in mijn jaszak. Speelboog weet ik niet eens wat dat is, dus ik vermoed dat we dat nooit in huis gehad hebben. En ik gaf borstvoeding, dat scheelt natuurlijk een tasje bagage.
Wij zijn vorig jaar naar Tenerife geweest, Lucas was toen 7 maanden oud. Dat ging heel goed, we zijn naar een hotel geweest, maar dit jaar kiezen we toch liever voor een appartement. Lucas sliep bij ons op de kamer, en we moesten zachtjes doen. en je kan de lampen niet aan doen. Bij een appartement heb je toch een aparte kamer, 'daar gaat nu onze voorkeur naar uit.
wij gaan waarschijnlijk naar frankrijk in juli, de dordogne.Julian is dan 9 maanden. een vriend van ons gaat mee, en zijn moeder heeft daar een huisje, er is een zwembad bij. hmm ik heb er nu al zin in!
Wij gaan in september 16 dagen naar Curacao. We zitten in een apartement waar als je de veranda afloopt je op het strand staat. Ik kan niet wachten..
altijd gekampeert hier! of in een stacaravan, nooit kinderwagen mee, wel een buik en - of rugdrager, en nu gaat de buggy mee. Alleen voor de jongste. altijd borstvoeding dus geen flessen etc, en luiers 1 pak, de rest gewoon gekocht in het land zelf. Bijna ook geen speelgoed, want het leukste is toch buiten, een bal en wat boekjes, heerlijk. Dit jaar naar kroatie, en straks in november naar curacao, ben benieuwd