Vakanties grote gezinnen (6personen)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Natja, 26 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke zon/vlieg vakantie voor rond eind juli begin augustus.
    Het liefst ergens waar je lekker en niet al te duur kunt eten in restaurantjes of all inclusive.
    We zijn met 3 volwassenen (oudste zoon is tegen die tijd 18) en 3 kids van 15, 10 en 6.
    Het fijnst zou zijn een familiekamer of appartement, in ieder geval iets waar we met zijn allen in kunnen.
    Ons budget is ongeveer €3000,-
    Ik zie na het speuren op heel veel sites door de bomen het bos niet meer:)
    Iemand hier nog goede tips?

2. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    wij hadden ook het probleem..
    wij zijn met z'n 6e .. ik en mijn partner. kind van 8 jaar 4 jaar 3 jaar en 1 jaar..
    heel veel hotels hebben geen familie kamer en anders maar tot max 4 a 5 personen.. heel frustrerend.. want 2 kamers boeken geen optie voor ons dus.. na 3 dagen zoeken op vakantie bestemming heb ik via arke geboekt...
    arke en corendon zijn de 2 reisbureaus die de meeste familiekamers hebben met max 6 personen...
    wij gaan nu in juli naar tunesie in een all inclusieve hotel... en waterglijbanen en animatie wat daar is..
    het is ff goed zoeken voor je met een groot gezin in 1 kamer terecht kan.. makkelijk is het niet...

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Bedankt voor je reactie!
    Het is inderdaad erg moeilijk om familiekamers re vinden voor 6 personen en dan ook nog een beetje betaalbaar.
    Ik ga even een kijkje nemen op de door jou genoemde site :)

4. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Monique1985, mag ik vragen voor welk hotel jullie gekozen hebben?

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Verder niemand ervaring met vakanties voor grote gezinnen?

6. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
    Lastig he!
    Ik heb zelf jaren op een reisburo gewerkt, dus weet wel hoe en wat, maar ook ik zoek me suf...;)
    Tja, wij zijn met z'n 5-en, maar ik wil wel een appartement met 3 slaapkamers (zoontje gaat echt nog apart, 3 kids op 1 kamer dan is het al s'ochtends vroeg feest).

Als je richting turkije gaat, is het heel, heel lastig om een appartement te vinden met echt 3 slaapkamers, en dan ook nog voor een redelijke prijs. Meestal kom je toch terecht in een 3 kamer-appartement, oftewel: 2 slaapkamers,1 huiskamer met bedbank(en).
    Wij willen dat absoluut niet.Dus hoe heerlijk ook die kant op, daar wachten we mee tot ze iets ouder zijn.
    Wij gaan dus meestal richting frankrijk, in een sta-caravan (wel een beetje een luxe,ruime uitvoering altijd),dan heb je 3 slaapkamers. En ach, je bent toch meestal buiten. Is dat niet wat voor jullie?
    Met een budget van 3000 euro, kan je dan echt wel een mooie luxe camping vinden!

Of richting spanje, aan de Costa Blanca (nee, niet benidorm) heb je enorm veel keuze aan huizen, ruim en met meerdere slaapkamers. Hier zit echter wel een prijskaartje aan verbonden.Ik kan zelf ivm mijn werk goedkoop vliegen, dus daarom is het voor ons wel betaalbaar.

7. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Wij hadden hetzelfde probleem en wij zijn "maar" met z'n vijfjes.
    Ik heb vanmorgen uiteindelijk een aparthotel geboekt, dus een appartement met de faciliteiten van een hotel. In Bulgarije sunny beach. Ik ben voor half pension 3300 kwijt.

8. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Een caravan in Frankrijk is zeker een leuk idee!!!
    Maar.....
    Wij hebben geen auto meer waar we met zijn allen in kunnen.

Iig bedankt voor het meedenken!

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Bedankt voor je reactie!
    Ga ik daar ook nog even naar kijken.

10. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.024
    3.257
    113
    Zouden je oudste twee niet samen met de trein naar Frankrijk kunnen? Dat jullie met de jongste twee met de auto gaan?
    Zo deden wij dat vroeger thuis ook altijd ( 5 kinderen), ging prima.

11. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Je zou het op zoek moeten gaan naar accommodaties met tussendeuren....

12. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
    Trein? Ah, ik zie dat iemand voor mij dat al heeft geopperd.
    Of je kijk naar Eurolines, een stop redelijk in de buurt van de camping. Wel zo makkelijk, alleen maar in en uit stappen.
    Als jullie dan met de kleintjes wat eerder zijn, kan je partner (of jijzelf) de oudste kids gewoon op die stopplek ophalen.

Ik snap dat je liever gaat vliegen naar de zon hoor, maar ik vind die prijzen echt zo ontzettend bizar hoog in de zomervakantie!

13. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Long beach resort alanya Turkije heeft appartementen. (in het hoofdgebouw) Deze bestaan uit 2 verdiepingen.
    Is ons erg goed bevallen.
    Geloof dat je dit resort kan vinden bij Arke.

14. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik ga even zoeken, thanks!:)

Deel Deze Pagina