Uitdaging; hoogseizoen 1 volwassene met 3 kids onder de 1000 euro!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Luja, 30 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luja

Luja Niet meer actief

Hoi! :D

Wie wil me helpen denken?
    Ik zoek een vakantie voor komende zomer maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met zoeken haha...
    Ik ben sinds vorig jaar alleenstaande mama van 3.
    Het lijkt me ondanks dat het wel spannend is ook ontzettend leuk om dit jaar voor het eerst alleen met ze op reis te gaan.
    Het enige probleem is dat ik het liefst niet meer dan 1000 euro uitgeef.
    Voor dit bedrag wil ik de accomodatie+reis hebben.
    Wel ben ik heel makkelijk, ik vind het geen probleem om maximaal 14 uur te rijden, ook zou ik best met t vliegtuig ergens heen willen, maar eigen land is ook prima.
    Ik hoef niet perse een hele week weg, ben al helemaal blij met 4-5 dagen aangezien het me ook wel aardig druk lijkt om nonstop met de kindjes te zijn :) wie adviseert me???

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.946
    113
    Vrouw
    Ik weet 100% zeker dat je via Franceloc een leuke camping kan vinden, voor jouw budget, en top voor de kids!
    Kijk hier eens tussen, volgens mij is er genoeg keuze.
    Wat dacht je hier van bijvoorbeeld:
    Campingvakantie Grand Large, Familie strand vakantie in FOUESNANT Bretagne, camping Franceloc
    En met kids club.
    Ook best fijn ;)

Komt goed hoor, je gaat zeker iets leuks vinden!
    Overigens, in mijn ervaring is nederland helemaal niet zo goedkoop in de zomervakantie....ik rij dan liever wat kilometers extra om de kans op een lekker zonnetje te vergroten!

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Bedankt voor de tip! Dat ziet er leuk uit. Het is dat wel al geboekt hebben voor dit jaar, anders was dit zeker wat geweest.

4. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Actievandedag.nl in de gaten houden zeker zo rond mei. Zo zijn wij vorig jaar voor nog geen 225 euro excl tol en benzine een ruime week op een leuke camping in zuid frankrijk geweest.

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Travelbird actie vd dag,

6. Luja

Luja Niet meer actief

Goede tip!! Dankjewel :) heb al een beetje gespeurd! Vanavond even rustig vanalles vergelijken.
    Nu nog kijken naar een accomodatie, die ingerichte tenten bevielen me prima. Een chalet vind ik ook prima.

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Ik zou gaan voor verschillende bed en breakfasts in Nederland, en dan dagjes weg in verschillende steden.

8. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Als je in een bungalow wil gaan in NL, België of Duitsland dan kan ik je de parken van Landal aanraden. Kan je ook met korting via Airmiles goed boeken. Vanaf 8 weken van te voren 50% korting op een bungalow. Ook last-minute is er altijd nog wel wat te vinden. Zeker 4 persoonshuisjes.
    Nu kun je ook al boeken met korting en haal je jouw prijs voor een week goed.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

misschien tegen die tijd via vakantieveiligen? Hier zijn we een week op vakantie in een 6 persoons bungalowtent geweest voor 1 euro :D Kwamen nog wel wat kosten bij, maar was in totaal 117 euro kwijt voor een hele week.
    Maar ik weet natuurlijk niet of je dat lukt op korte termijn met je werk? Of dat je liever wat meer op safe speelt.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij gaan echt last last minute.. Anderhalf jaar geleden via groupdeal een week met het gezin naar bospark lunsbergen geweest voor 90 euro!

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Wij gaan 4 tot 18 juli voor 750 euro 2 weken naar Frankrijk in de dordogne 10 tot 12 uurtjes rijden, in een bungelotent,

Daar komt nog tol overheen a 100 euro, en voor heen en terug totaal 300 euro aan bezine,

Boodschappen kun je eventueel zelf meenemen bijv aardappels of aardappelpuree zakjes, rijst pannenkoeken mix spaghetti en gehaktballetjes in tomatensaus in blik en die nu af en toe al " sparen" vaak zit er een lange houdbaarheid datum op die dingen.

In de buurt zit wel een Lidl of een hyper u en daar zijn de boodschappen niet vaak niet veel duurder dan de boodschappen in Nederland.

Wij gaan dus 2 weken voor ongeveer 1300 euro incl boodschappen bezine en tol.

12. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Wij gaan trouwens naar grand dague via vacansoleil

13. sjak

sjak Niet meer actief

In eigen land is Beekse bergen een aanrader! Speelland, safaripark, strandje, binnenzwembad en savonds erg leuk entertainment voor kindertjes. Wij komen er elk jaar als extra vakantie, in de Tilburgse kermisweek. (3e week van juli). Vorig jaar stonden we er voor €32 een week!! 😄😄 dan kan je heel wat uitgeven verder!
    Kan heel goedkoop, staan nl elk jaar op VakantieVeilingen. Heb je alleen wel je eigen camping spullen nodig, maar als je dat niet hebt kun je dat misschien lenen. Helaas ben je in nl altijd afhankelijk van het weer.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wij zijn 2 jaar geleden in het hoogseizoen in Bourgondië op vakantie geweest in een vrijstaand vakantiehuis voor 500 Euro voor een week. Heel leuk huis, echt sfeervol, grote keuken, van alle gemakken voorzien. Grote tuin met speeltoestellen. Mooie omgeving, maar je moest wel lekker weer hebben, want anders was er niet zoveel te beleven.
    De kippetjes liepen los rond, zaten voor het keukenraam naar binnen te kijken, heel landelijk. Op www.gites.nl staan veel huisjes.
    Nu gaan we met de caravan naar Zuid-Frankrijk, als je zoiets met de tent doet, is het ook nog wel betaalbaar.

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ben op vakantie in Beekse bergen in een bungalow geweest, in de paasweek (toch ook wel een "hoogseizoensweek") Huisje was oud, helft (zoals lampen) was kapot of weg, het was er vies, bruggetje waar het treintje overheen reed is letterlijk ingestort toen treintje erover heen reed....Wat een oude baggerbende. En niks open he? geen restaurantje, cafe, voor de kinderen niks aan entertainment. Verschrikkelijke week, waar wij destijds zo'n 500 euro alleen al voor het huisje hebben betaald. Ik raad het ten zeerste af.

16. sjak

sjak Niet meer actief

Ik kom er ook alleen met hemelvaart (met mooi weer) of in de zomervakantie. Wij hebben eigen spullen, grote tent. De huisjes daar zou ik ook niet in willen, maar in de zomer is het serieus super! Speelland us heerlijk, met de boot van de camping het water over en in het park afgezet worden.
    Ik heb geen ervaring daar met pasen of zelfs met slecht weer...

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat kan, maar die bungalow viel echt enorm tegen en het feit dat alles dicht zat (in de paasvakantie dus) ook. speelland was wel heel leuk hoor, maar verder....nee! Terwijl ik (en mijn moeder ook, wij waren met zijn tweetjes plus zoon) toch eigenlijk helemaal niet veeleisend zijn, echt niet.

18. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Wij gaan 2 weken van 22 augustus tot 5 september naar camping la fayolan voor 960 euro in een stacaravan vind dat zelf erg netjes. De recensies zijn ook goed. Via vaconsoleil geboekt

19. Twee meisjes

Twee meisjes Niet meer actief

Deel Deze Pagina