Die moeten na het eten toch ongelofelijke ademhalingsklachten overhouden van al die brandhaartjes??? Brrr...moet er niet aan denken
Mja ok...vaag. Brandnetel soep enz wel lekker...thee ook. Maar zo rauw en pas geplukt...neu dankje! En om de een of andere rede doet mn geluid t niet dus helaas kan ik t commentaar niet horen
Ik durf dat als soep of thee niet eens te drinken hahaha ik denk dan altijd dat het zal prikken ... slaat nergens op weet ik maar ach
ze soppen het wel eerst in thee zo als je ziet en dan is het enigzins te eten..brandnetels zijn best lekker
waar smaakt dat eigk naar? heb wel van brandnetel thee gehoord, maar nooit gehad haha kan je eht zelf maken? =D
Inderdaad, ze soppen het eerst in de thee, dan heb je minder last van die haartjes, maar goed, waar heb je zin in, lijkt me toch nog niet echt geweldig, ze kijken er niet bij alsof ze een lekker broodje eten ofzo. Ik heb wel eens brandnetelthee gedronken, niet heel bijzonder, brandnetelkaas koop ik ook van tijd tot tijd, erg lekker!
Brandnetel euh...tja waar smaakt t naar... Het is wat bitterig beetje richting de andijvie. Maar met wat honing of suiker ERUG lekker. Alleen is het het beste het zonder zoetigheid te drinken. Brandnetel kaas ook erg lekker inderdaad! Je zou het inprinciepe zelf kunnen maken maar dan moet je wel weten hoe het te drogen. En oppassen met waar je het plukt.
ahh, denk dat het beter is als je het uit zoeen kruiden winkel koopt, weet je zeker dat het goed is haha
Gewoon bij de supermarkt, ligt vaak in het schap bij de kaasjes die ze daar snijden, anders bij de kaasboer. Is echt een aanrader.