Brandnetels eten ..

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal1984, 25 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

2. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    :$ Die moeten na het eten toch ongelofelijke ademhalingsklachten overhouden van al die brandhaartjes???

Brrr...moet er niet aan denken

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mja ok...vaag. Brandnetel soep enz wel lekker...thee ook. Maar zo rauw en pas geplukt...neu dankje!
    En om de een of andere rede doet mn geluid t niet dus helaas kan ik t commentaar niet horen :(

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Brrrrr, kun je beter thee van maken, ook nog gezond ook ;)

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik durf dat als soep of thee niet eens te drinken hahaha ik denk dan altijd dat het zal prikken ... slaat nergens op weet ik maar ach ;)

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ze soppen het wel eerst in thee zo als je ziet en dan is het enigzins te eten..brandnetels zijn best lekker:)

7. Giltje

Giltje Niet meer actief

waar smaakt dat eigk naar? heb wel van brandnetel thee gehoord, maar nooit gehad haha kan je eht zelf maken? =D

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Inderdaad, ze soppen het eerst in de thee, dan heb je minder last van die haartjes, maar goed, waar heb je zin in, lijkt me toch nog niet echt geweldig, ze kijken er niet bij alsof ze een lekker broodje eten ofzo.
    Ik heb wel eens brandnetelthee gedronken, niet heel bijzonder, brandnetelkaas koop ik ook van tijd tot tijd, erg lekker!

9. Giltje

Giltje Niet meer actief

brandnetel kaas =O nog nooit van gehoord XD waar haal je die =P

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Brandnetel euh...tja waar smaakt t naar...
    Het is wat bitterig beetje richting de andijvie. Maar met wat honing of suiker ERUG lekker. Alleen is het het beste het zonder zoetigheid te drinken.
    Brandnetel kaas ook erg lekker inderdaad!

Je zou het inprinciepe zelf kunnen maken maar dan moet je wel weten hoe het te drogen. En oppassen met waar je het plukt.

11. Giltje

Giltje Niet meer actief

ahh, denk dat het beter is als je het uit zoeen kruiden winkel koopt, weet je zeker dat het goed is haha

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Gewoon bij de supermarkt, ligt vaak in het schap bij de kaasjes die ze daar snijden, anders bij de kaasboer. Is echt een aanrader.

Deel Deze Pagina