Vakanties volgend jaar

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Youtan, Aug 19, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

Oct 15, 2015
    3,445
    1,129
    113
    Wij wilden een verre reis maar die durf ik nu niet te boeken/organiseren. Zeeland is dit jaar heel goed bevallen dus denk dat we hetzelfde huisje nog eens boeken.

Madeliefke likes this.
  2. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,495
    4,332
    113
    Female
    Dat wilden wij ook. Thailand, 4 weken met een rugtas. We wilden deze zomer alles gaan boeken, in maart hadden wij de route al uitgestippeld en waren we al hostels, huisjes en hotels aan het zoeken en bekijken en aan het wegdromen bij de mooie stranden.

3. Butchke

Butchke Niet meer actief

Net als Youtan gaan we voor het eerst sinds 15 jaar, waarschijnlijk niet skiën :cry::cry::cry:
    We durven het niet aan met de vriendengroep om iets vast te leggen. We zouden namelijk weer met het vliegtuig gaan... Dus dat schuift een jaartje op.
    We kijken de situatie aan en wellicht dat met met ons gezin nog een paar dagen een skireisje proberen te boeken, maar dan alleen een last minute of iets met gunstige annuleringsvoorwaarden.

Voor de meivakantie staat een week Schwarzwald gepland, en we zouden een weekje naar Mallorca gaan met schoonouders en schoonbroer. Dat laatste nog niet geboekt, ook dat gaat zeer wss niet door.

Zomervakantie 2021 wordt weer Oostenrijk, gewoonweg omdat we geen vliegreis willen boeken en de kinderen ons gesmeekt hebben om terug te gaan:D. En tussendoor ook nog een paar weekendjes zuid Duitsland en Oostenrijk, maar dan gaan we naar familie en vrienden.

Onze geannuleerde rondreis door Polen van afgelopen voorjaar, zal ook ergens in 2021 gaan plaatsvinden... hopelijk in de herfstvakantie.

Youtan likes this.
  4. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,272
    2,034
    113
    Wij hadden voor volgend jaar ook een verre reis op de planning, maar die schuiven we door. We gaan voor de zomervakantie 2021 op zoek naar een huisje in Duitsland, Belgie of Luxemburg.

5. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Ik heb er echt een ondankbaar pest humeur van....maar wij blijven weer in Nederland. Mocht er geen 2e golf komen dan breiden we ons zoekgebied uit naar de benelux en anders ergens in Limburg ofzoiets. Gelukkig gaan vrienden van ons mee, dus dat gaat stik leuk worden! Waar die drang vandaan komt om perse naar het buitenland te MOETEN....geen idee, maar ik word er moe van :| Bij mezelf hè, een ander moet doen waar hij zin in heeft :D

Neuzeke and Youtan like this.
  6. luca75

luca75 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    4,864
    3,500
    113
    Ik zat nog met diverse vouchers te kijken. Dit jaar zouden we naar Rome gaan. Wil dat nog niet boeken voor de volgende zomer. De touroperator heeft ook een camping in Zeeland. Dacht weet je wat boek ik met die voucher die camping voor de meivakantie. Ja dikke vinger, die zit dus al vol!

Dus nu heb ik met die voucher een week Zeeland geboekt in de zomervakantie. We zijn deze zomer ook naar het safariresort van de Beekse Bergen geweest. Dat vonden we zo leuk dat ik dat ook nog heb geboekt voor volgende zomer.

En dan is het plan om te kijken hoe eea zich ontwikkelt. Gaat het goed dan willen we in de meivakantie naar Rome gaan.

De afgelopen meivakantie heb ik een voucher gekregen van CP. Die heb ik inmiddels geboekt voor de carnavalsvakantie.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij plannen wel van tevoren al een beetje wat we willen, maar wij boeken sowieso altijd vrij laat. Dus tot nu toe hebben we nog niks geboekt. Ik denk dat we nu nog wat langer wachten dan normaal, blijft toch spannend wat wel en niet kan volgend jaar.
    We waren eigenlijk van plan om in december naar Zweden te gaan en in de meivakantie naar Spanje. Voor de zomervakantie zaten we aan Denemarken te denken, maar daar waren we nog niet helemaal uit.

8. luca75

luca75 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    4,864
    3,500
    113
    O ja, in de komende herfstvakantie hebben we landal staan maar die had ik al in januari geboekt.

9. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,613
    1,155
    113
    Wij boeken normaal in januari voor de zomer, maar dat gaan we in 2021 niet doen.
    Ik ga denk ik wel op zoek en maak een lijstje met opties en dan zien we tegen de zomer wel hoe het allemaal loopt ej wat kan en niet kan.
    Nu in zuid frankrijk nog meer dan plek genoeg op de camping waar we zitten en werd onze sta caravan 400 euro goedkoper aangeboden. Ik durf er wel op te gokken dat t volgend jaar niet overal vol zal zitten

10. prjbt

prjbt Niet meer actief

Wat boeken er al veel mensen! Geen haar op mijn hoofd die daar nu aan denkt.

We zien het volgend jaar wel

cosdy and Nellie4 like this.
  11. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    Wintersport is net na afgelopen carnaval geboekt, in de kerstvakantie gaan we. Onze zomervakantie van dit jaar hebben we verzet naar volgende zomervakantie. We gaan naar le marce in Italië. In de winter gaan we nog een weekendje naar een vakantiepark, dat is nog niet geboekt. En verder nog ff kijken wat we doen / of we nog iets doen.

12. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,073
    12,030
    113
    Ik ging kijken voor hetzelfde park als waar wij nu zitten, maar dan voor volgend jaar, voor dezelfde periode kost het huisje voor 2 weken € 700,- meer... dus dat gaan we nog even niet doen.

13. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,299
    10,267
    113
    Wij hebben alleen een vakantie in de herfstvakantie staan omdat we de zomervakantie hebben om kunnen boeken.

Maar nog geen denken aan om nu al te boeken voor volgend jaar. Eerst maar eens de tweede golf afwachten en kijken of er tegen die tijd een vaccinatie is.

Fantaseren mag natuurlijk wel:D

14. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,495
    4,332
    113
    Female
    Normaal boeken wij tussen de zomer en de kerstvakantie de volgende zomervakantie. De meivakantie meestal pas na de voorjaarsvakantie, maarkampeerplekken met sanitair zijn dan gewild endoor Corona helemaal. Vandaar dat deze geboekt is. De zomer boeken wij niet. We willen graag naar Frankrijk, maar wachten de winter nu wel af.

15. Beukenhaag

Beukenhaag Fanatiek lid

May 17, 2020
    1,603
    1,732
    113
    Ik zou ook nog niet weten wanneer ik vakantie heb, dus dat wordt lastig boeken:D

We willen volgend jaar sowieso weer 3 weken gaan kamperen in de zomervakantie. Afgelopen jaren wel gekampeerd, maar door verschillende omstandigheden geen 3 weken kunnen gaan. Bij voorkeur naar het buitenland, maar dat zien we in maart (of nog later) wel. Met een caravan is er altijd wel plek.
    In juni hebben onze dochters een extra week. Mochten we in de zomervakantie weer naar het buitenland kunnen, dan willen we in juni graag een weekje naar Zeeland.

@ts; Normandië is heel leuk:):thumup:

Youtan likes this.
  16. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

Nov 7, 2013
    819
    437
    63
    Ik heb zojuist ook een voorreservering bij de Paal gedaan, maar dan voor eind Juli. Hoef dan pas in oktober definitief te beslissen als de prijzen bekend zijn maar ik gok dat de plekken met privé sanitair zo weg zijn, dan heb ik een optie.
    Normaal boek ik ook in oktober/november voor de zomer erop. Wij hebben vast de eerste 3 weken van de zomervakantie vrij, nou ja mijn man, dus kan daar wel op plannen.

Youtan likes this.
  17. Sulley

Sulley Actief lid

Jun 16, 2016
    469
    289
    63
    Ik heb volgens mijn vriend ook de "tik" dat als we op vakantie zijn ik al druk ben met het jaar erop en dat is dus nu ook weer zo :D

We verblijven op dit moment in Landal Veluwemeer en het is hier heerlijk. Voorafgaande jaren de grote parken gedaan maar vinden dit toch wel fijn. Ik ben dus ook al aan 't rondkijken voor volgend jaar. Blijven wel in Nederland hoogstwaarschijnlijk en dan of weer dit park maar liever een park met wel deze soort accomodaties maar net iets meer te doen. Mijn vriend wordt al gek :roflmao::roflmao:

Wat wel al definitief op de planning staat is disneyland 4 dagen in november en 5 dagen Port Zelande in April (verschoven ipv Pasen dit jaar)

Youtan likes this.
  18. Wij hebben onze vakantie van afgelopen Juli naar Turkije omgeboekt naar volgend jaar juli.

Voor onze tickets naar Thailand van afgelopen meivakantie hebben we een voucher gekregen. Ik verwacht die niet te kunnen gebruiken volgend jaar, ga in ieder geval niks boeken voorlopig.

19. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,495
    4,332
    113
    Female
    De Leistert in Roggel heeft supermooie huisjes en is een leuk park en veel te doen.

20. Sulley

Sulley Actief lid

Jun 16, 2016
    469
    289
    63
    Dank je wel. Had die wel even snel voorbij zien komen maar leek zo'n groot massaal park of valt dat wel mee?

Share This Page