Vakanties volgend jaar

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Youtan, 19 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Herkenbaar hoor, vandaag teruggekomen van 2 weken vakantie in nederland. Bloedmooi weer en ons best vermaakt maar echt ZO geen vakantie gevoel

Shay25 en Cindy1977 vinden dit leuk.
  2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Nee....frustrerend hè :|

En dan is er ook nog zo’n topic, waar dan 10 man die wel naar het buitenland zijn geweest, de hele tijd koeren hoe fucking geweldig het wel niet was. Ik wil daar eig NIETS OVER HOREN JA :roflmao::roflmao:

cowgirl80 vindt dit leuk.
  3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Wij boeken nooit nu al, dus dit jaar ook niet. Meestal pas in januari ofzo. We zouden graag naar azie gaan. Maar waarschijnlijk gaat het kamperen worden in europa, niet nederland, vond dat afgelopen zomer in zeeland echt veel te druk. Ik heb er na de laatste persconferentie weinig vertrouwen in dat dit volgend jaar allemaal weer gewoon kan, het vrij reizen, het onbezorgde, het spontane...:(

4. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Ik ben bang dat je hier gelijk in hebt.... wij wilden naar Thailand, maar dat gaan we niet doen. We willen nu naar campings in Europa, Frankrijk en evt Spanje, campings van Huttopia wil ik graag. De wat kleinere natuurlijkere campings. Maar ik durf/wil niet nu al boeken. We hebben nu nog een voucher die we niet kunnen gebruiken en hopen dat we ons geld daarvoor terug krijgen. Ik ben nl erg bang dat er veel reisorganisaties failliet gaan en de garantiepotten zijn ook niet oneindig.

mamameer vindt dit leuk.
  5. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Maar weten de mensen die nu boeken dan al wanneer je vrij hebt? Ik weet dat op zijn vroegst pas in januari. Dan is het rooster hoop ik rond. En gezien dat dit nooit in 1x goedgekeurd word, kan ik er ook niet op gokken

nelta en mamameer vinden dit leuk.
  6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Dat is voor ons erg makkelijk. Wij zijn beiden docent.

7. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    er zijn mensen idd die alleen in de bouwvak kunnen, of die leraar zijn, die weten het al. sommige ZZP-ers kunnen ook al voor volgend jaar hun vakanties inplannen. In theorie zou ik dat ook moeten kunnen doen. maar wij weten zelf vaak helemaal nog niet wanneer we weg willen of waarheen we willen gaan. meestal begin ik in December zin te krijgen om de vakantie te gaan bedenken.

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier idd net zo.

9. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik moet het nu al aangeven en hoor ook vrij snel wat ik dan krijg. Meestal in november al :roflmao: Je krijgt ook altijd wel wat je vraagt, dat regelen ze echt goed op mijn werk :cool:

10. Elizah

Elizah Niet meer actief

Mn man is eigen baas en overlegt altijd met t personeel wanneer ze dicht gaan. Meestal is dat de maand augustus. Sommigen gaan begin augustus, anderen eind augustus.
    Mn man neemt altijd de 4 laatste weken van de schoolvakantie vrij.
    Ik werk voor mn man (administratie) dus ik ben dan ook vrij.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Bij ons ook rond die tijd maar eigenlijk altijd word het goedgekeurd

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik heb geen wintersport geboekt, wel jammer, daar hadden we allemaal zin in. Zomervakantie of meivakantie boek ik nooit zo ver van tevoren.
    Ik hoop wel naar het buitenland te kunnen. Dit jaar 3 nachten in een hotel in Nederland geweest, was leuk, maar ik mis wel het echte vakantiegevoel.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik plan meestal in januari pas omdat mijn man dan pas weet wanneer hij vrij kan krijgen.

Volgend jaar krijgt mijn zusje ook haar eerste kindjes ( tweeling) en ik wil heel graag naar haar toe in Zweden. Dus waarschijnlijk gaan we in de voorjaarsvakantie eerst naar Zweden.

Dan in de zomer hoop ik naar de Franse Alpen...dichtbij Italie. Dat zouden we anders deze zomer hebben gedaan.

Ik hoop dat de wereld er snel weer beter uitziet.

14. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.701
    2.382
    113
    Wij zijn vroege planners en boeken vaak al in oktober/november. Mijn man hoeft op het werk niet te overleggen, want er is toch geen vervanger voor het werk wat hij doet binnen het team. Ik hoef alleen te overleggen met mijn duo-collega. En mijn huidige duo-collega heeft geen kinderen en gaat dus bij voorkeur niet in het hoogseizoen. Dus zij zegt altijd ‘boek maar lekker’. En zolang wij het samen goed afstemmen, vinden onze twee leidinggevenden het prima.

Maar voor de zomervakantie van dit jaar hadden we de hoofdlocatie in Oostenrijk zelfs al in mei vorig jaar geboekt. Dit omdat het een kleinschalige locatie is waar veel gasten terugkomen en altijd meteen weer voor volgend jaar boeken. Wij waren er eerder geweest, maar de afgelopen jaren niet. Dus ik wilde er op tijd bij zijn. En zelfs toen konden we al niet meer het appartement van onze eerste keuze krijgen...

En voor volgend jaar hebben we ook al geboekt. Omdat we in april nog totaal niet wisten of de vakantie door kon gaan deze zomer, hebben we laten weten dat we dan zeker volgend jaar wilden komen. Uiteindelijk hebben we besloten om dit te laten staan ondanks dat we gewoon naar Oostenrijk zijn gegaan zoals gepland. Dit omdat we eerst nog een week naar Slovenië zouden gaan en we dat niet aandurfden. Dus hebben we Slovenië ook vast geboekt om dan volgend jaar hopelijk maar te gaan en combineren we dat weer met Oostenrijk.

Overigens zitten we nog nergens aan vast. Slovenië kunnen we nog tot een week ervoor annuleren en Oostenrijk is een voorboeking die we eind van het jaar pas hoeven te bevestigen en als echt de nood aan de man is, kunnen we daar ook nog wel een tijdje langer onderuit. Dat had dit jaar ook nog gekund.

15. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ik vind dat topic ook vreselijk frustrerend, doorheen gescrolled en snel weer verder geklikt. Dit jaar 2 keer weggeweest in Nederland en 2 keer eerder naar huis gekomen omdat ik het gewoon koud had. Nooit meer (zomer)vakantie in Nederland!

Ik hoop op een magisch wonder en in oktober de zon nog te zien...

Wellesnietes en Cindy1977 vinden dit leuk.
  16. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Mijn man mag zelf kiezen wanneer hij op vakantie gaat. Hoeft niet met collega’s rekening te houden.
    Zelf werk ik als zzp’er en kan ook zelf kiezen wanneer ik vrij ben.
    Wij zouden bij wijze van nu al kunnen boeken.

Meestal doen we het ergens tussen januari en maart.

17. Wellesnietes

Wellesnietes Niet meer actief

Haha wij zijn voor het eerst op vakantie geweest in de zomer in NL en precies de twee weken mooi weer met hittegolf en alles. Was helemaal top, beter dan we verwacht hadden. Al wil ik volgend jaar wel weer gewoon naar het buitenland want dat geeft toch meer het reis gevoel :)

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij hebben net onze volgende vakantie geboekt; niet volgend jaar, maar in de herfstvakantie.
    Een midweekje op een lamaboerderij in Brabant via Farmcamps. Eerste keer dat we dit gaan doen, dus ik ben heel benieuwd. Jongste is groot lama-fan, dus dat moet goed komen.

19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.823
    18.542
    113
    Vrouw
    Wij boeken meestal pas ergens in januari.. zullen we nu weer doen. Sowieso wachten we af hoe de baby is. Met bijv. een huilbaby naar de camping ga ik niet doen. We hopen weer naar Italië te kunnen.. En anders gewoon weer lekker dichtbij huis, is dit jaar ook goed bevallen ;)

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Wij boeken vaak rond november/december en begin ik rond deze tijd te bedenken en zoeken waar we naartoe zullen gaan ;)
    Vakantie in eigen land, voelt veel minder als vakantie voor mijn gevoel.. maar dit jaar toch onze vakantie omgeboekt van Zuid Frankrijk naar Nederland. We hebben een heerlijke vakantie gehad, maar ik miste toch wat...

Maar ik heb niet het idee dat we snel van alle corona ellende af zijn.. buitenland zie ik dan ook weer niet echt zitten dus ik ga me toch, tegen mijn gevoel in, oriënteren op een vakantie in Nederland ;)

Deel Deze Pagina