Ik durf helemaal niet te boeken Zojuist onze vakantie van december gecanceld en zou niet weten wanneer we wel kunnen gaan zonder ellende op te zoeken. Ben wel heel verbaasd dat alles al zo vol zit! Dacht tzt voor een last minute te gaan, ma ar die zullen er ook niet veel gaan zijn of ook heel duur omdat daar ook meer vraag naar zal zijn.
We wilden volgend jaar weer naar Albanië gaan, maar dat durven we niet aan. Dit jaar ging maar net goed. We hebben onze minikerstvakantie Luxemburg naar de zomervakantie gezet en gaan daarna nog 'n week naar De Leistert en 'n week naar Marveld.
Iemand ervaring met die nieuwe types bungalows op de Leistert? 6B welness en 6b plus Kinder? Ziet er leuk uit.
Nee, nu vind ik einde augustus of juli ook prima. Iemand ervaring met dit park en hof van Saksen bijvoorbeeld? Ik ben niet zo van de campings eigenlijk.
Saksen is een mooi park, maar wij gaan 15 dgn, dan komt zelfs saksen je neusgaten uit En ik ben toch echt Saksen fan
En is de leistert mee geschikt voor 2 weken? Ik denk zelf dat wij een soort combi doen met 2 parken. Wij vinden village nature en park alllgau heel erg leuk maar willen liever in Nederland blijven.
Ik ben nog nooit op de Leistert geweest, volgens mij gaf @Youtan dit als tip. Ik ben dat toen gaan bekijken en zondag komen onze vrienden om te boeken ... uiteraard volledig COVID proof met eigen huisjes en zo Wij blijven ook nog even een jaartje knullig in Nederland. Ik merk dat veel collega’s er de brui aangeven en naar het buitenland willen.
Wij zijn afgelopen week 3 weken op De Leistert geweest. Normaal gesproken gaan wij altijd een week op één camping en dan trekken we door. Na twee weken had ik het wel gezien hoor, maar alsnog hebben wij ons vermaakt 3 weken. Als je in de omgeving wat meer uitstapjes kan doen en niet alleen op de camping ‘moet’ blijven, dan is twee weken prima.
Ik boek niets, we krijgen in maart onze vouwwagen en ik hoop daar deze zomer toch echt mee weg te kunnen. Maar als het enigzins kan toch naar spanje of italie en niet in nerderland. Dat is echt niet bevallen afgelopen jaar
Onze kids zijn nog vrij jong (5,3 en 1). Jongste slaapt nog en als er wat te spelen en te zwemmen is zijn ze al snel tevreden, wij ook. Rustig op het strand liggen is er toch niet bij tegenwoordig dus een zon bestemming komt later wel. Is de Leistert goed bevallen?
Ajjjjj zie net dat mijn vakantie is toegewezen op 21 september Ik ga wel proberen te ruilen maar vrees dat het niet gaat lukken. Best wel irritant...