Zoon lief wil graag een ds, maar vind hem eigenlijk nog te jong voor zo'n duur aparaat. En bovendien is al vaker gebleken dat bep dingen na een week bijna ongebruikt in de kast terecht komen. Zit daarom te denken om via mp een gameboy advance voor hem te kopen met paar niet agressieve spelletjes erbij, om te kijken of het idd iets is en als die goed bevalt dan kan ie het voorloopig daarmee doen.....toch??
ik denk persoonlijk dat hij niet blij gaat worden, want een gameboy advance is al hopeloos verouderd in hun ogen. dan kun je nog beter niks van dit alles geven. ik zou proberen een ds van marktplaats te scoren dan. een ds is inmiddels ookal weer behoorlijk achterhaald dus zal zo duur ook niet meer zijn tweedehands.
Hey, Mijn zoontje van 5 heeft een nintendo ds. Hij is er heel blij mee,en is er zeker niet te klein voor. Heel handig voor lange ritten in de auto. Hij heeft de ds al van vorig jaar december,en is hem nog steeds niet beu.HIJ mag er natuurlijk ook niet dagelijks op spelen. Ik vind het zeker een aanrader. Groetjes Bellydancer
Ik zou ook geen Gameboy kopen maar op MP kijken voor een Nintendo DS. Aangezien je nu de nieuwe DSI hebt verkopen veel kinderen (leesuders) hun oude DS op MP. Tenminste in mijn omgeving wel.
Ik zou voor een ds gaan,maar dan 2e hands.Kijk of ze je in je omgeving verkopen.waarom,als je verder gaat en je hebt het ding betaald,dan kunnen ze je bedonderen en niet opsturen,of ze sturen een kapotte op.Als je in de buurt iemand vind,die voor een schappelijke prijs kan verkopen,dan kan je meteen kijken of het niet te erg beschadigd is. GBA is erg oud en erg traag. ik heb zelf de oude ds,waar ook gba games op kunnen,maar dat is zo traag,dat je zelf al geen zin meer krijgt om te spelen. Mijn dochter wil er ook een,maar dan moet ze met haar verjaardag geld vragen. op nintendo sites kan je kijken welke spelletjes geen geweld hebben
kan hem wel van het geld van zijn verjaardag een laten kopen, maar dan heeft ie niks meer en wat als hij het niks vind??? ga eerst ff de oude gameboy van me zus lenen vind ie het wat dan mag ie voor zijn verjaardagsgeld ( als ie dat dan nog wil ) een oudere ds...
De nitendo zal niet zo snel vervelen is mijn ervaring hier. Zoonlief heeft er ook een en speelt er regematig mee daar bij is het leuk dat ze samen met vriendjes spelletjes kunnen doen. Ze linken aan elkaar hoe dat werkt i dont now. En zes jaar nee denk niet te jong
Mijn zoontje speelt ook weleens op de ds. Nu is deze kapot en krijgt hij a.s zaterdag van ons een nieuwe voor zijn verjaardag. Mijn vriend download alle spellen en zet ze altijd in een speciaal mapje.. 1 voor hem en 1 voor mijn zoon zodat we wel overzicht hebben in wat hij mag spelen. Wij leggen de ds elke keer weg zodat hij wel moet vragen als hij er mee wil spelen zodat hij niet heel de tijd op dat ding zit