Vakantiestress... (2 kindjes &vliegen)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Momfulness, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Verplaatst naar 'vakantie'.

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja of slimmer je koopt van die uitwasbare met die speciale binnenkantjes, probleem opgelost, nemen nog geen 5cm2 in je koffer in... hihi

Een zwemluier helpt zoiezo niet voor plassen alleen voor drollen dus dan kan je net zo goed die andere broekjes aantrekken..

3. lorena76

lorena76 Actief lid

22 aug 2011
    471
    0
    0
    zou ook een draagzak of doek in je handbagage doen vaak krijg je pas bij de utgang/koffergedeelte je buggy en sjouw je je een breuk met de kleine, door de kleine in de draagdoek te doen scheelt dat een hoop hoor.

nam ook altijd een klein opblaasbaar badje mee, deze vulde ik bij het strand met zeewater en dan konden ze lekker of afkoelen, vaak vinden ze de zee erg eng.

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Dat ligt aan je definitie van onsmakelijk... ;) Ik denk dat het grootste deel van het plasje uit de luier spoelt en dus in het zwembad beland en daar zwem jij dan lekker doorheen... ;) :D

Nee, zonder gekheid. Ik heb hier echt geen enkel geel luiertje gezien. Dus of het spoelt eruit of ze plast niet in het water, dat kan natuurlijk ook.

5. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Heb je die toen wel vergoed gekregen? Want ik ben van plan een quinny zapp xtra te kopen voor op vakantie, maar vind het toch redelijk zonde als die kappot gaat tijdens het vliegen gezien die zo'n 200,- kost.

6. Triskele

Triskele Niet meer actief

nee want je moet de originele factuur hebben en kunnen aantonen dat ie niet al beschadigd was (dus foto van te voren maken met datum erbij ;) ) nou dat hadden we dus niet :p Daarnaast moet je dat daar meteen regelen en als je dus vervoer naar je hotel hebt moet je meteen verder.

Je kan het wel proberen via je reisverzekering maar van de luchtvaartmaatschappij krijg je niet snel wat vergoed..

Naast het feit dat je heel de vakantie geen buggy hebt :p bij ons ging ie niet meer open (helemaal verbogen!)

Deel Deze Pagina