vakantiestress? of gewoon de deur dicht trekken

Discussie in 'De lounge' gestart door Tjilpje, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijn huis moet wel helemaal schoon zijn. Schone bedden, geen was, dweilen, stoffen, stofzuigen etc etc, maar kasten ed neuh, die laat ik hoe ze zijn!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik maak het echt niet schoner dan normaal tijdens de wekelijkse grote beurt hoor.
    Ga echt niet de grotere klussen die ik eens per maand of kwartaal doe allemaal doen omdat ik weg ga...
    Als ik dat doe wil ik er wel van kunnen genieten...

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik vindt het super fijn als ik mijn huisje schoon is voordat we vertrekken.
    Wij gaan over 3 weken maar dan zorg ik wel dat ons huisje lekker schoon is:)

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Wij hebben ook laminaat met een groef omdat mijn man dit zo mooi vind, geen haar op mijn hoofd op de de knieën die groeven schoonmaakt hoor. Dat mag hij lekker zelf doen, hij wilde die groef.

Hier gaan in de week voor het vertrek alle dingen die mee moeten en schoon uit de was komen vast in de koffer. Een dag van te voren pak ik de koffer in alle rust in (denk dat ik dit jaar manlief met kinderen een middagje naar opa en oma stuur :D) met mijn lijstje zodat ik alles kan afstrepen.
    Op dag van vertrek pakken we de auto in (wat altijd ruzie opleverd ;)), lopen we nog 1 keer door het huis om te kijken of alles wat dicht moet dicht is en alles wat uit moet ook uit is en dan trekken we de deur achter ons dicht.

Meestal komt mijn schoonmoeder in onze vakantie naar ons huis om alles lekker schoon te maken, bedden te verschonen enz enz

5. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Ik maak ook uitgebreid schoon voordat we vertrekken.

6. tulip

tulip Niet meer actief

ik probeer wel te zorgen dat de was weg is, want wij kamperen en komen toch met behoorlijk wat was terug. Maar verder poets ik niet extra. Gewoon zoals ik het altijd doe.

Deel Deze Pagina