Hoi, Ik heb lange tijd een babysite bijgehouden voor/over onze zwangerschap en daarna over onze zoon. Ik vond het alleen altijd erg storend hoe je foto's moest uploaden en ook het algehele "saaie" uiterlijk van alle sites, alles lijkt op elkaar en het is erg beperkt. Nu de site ook nog gratis is geworden en er dus een grote advertentie aan de zijkant te zien is, is het naar mijn mening tijd voor iets anders! Ik wil graag een blog/site bijhouden over ons en onze zoon en ook over een eventuele tweede zwangerschap. Ik wil ook graag dat er een foto album bij zit en dat er eventueel ook filmpjes op kunnen. Hebben jullie ervaring met blogs/sites en kunnen jullie mij helpen met waar ik het beste mijn site kan maken? Ik ben handig met de computer dus het hoeft in principe geen eenvoudige 1-2-3 template te zijn maar het mag uiteraard wel.
Waar je je best goed kunt uitleven is op weebly.com. Geen idee of je dat kunt koppelen ergens aan, maar de site en opties zijn voor mij mooi genoeg voor een gratis site
Ik heb een blog bij wordpress (zie link in handtekening). Mooie layouts, makkelijk in gebruik en zonder irritante reclame. Ik heb ook Blogger geprobeerd, maar dat vond ik niks. Ik heb het gekoppeld aan mijn hyves, maar facebook moet ook kunnen, neem ik aan.
Web-log.nl - start gratis je eigen weblog en deel je verhaal! Veel mogelijkheden, leuke vormgeving en facebook en twitter integratie.
Mij ook! En je kunt de layout helemaal naar eigen wens maken, met eigen achtergrondjes en plaatjes. En het werkt ook heel makkelijk.
Ik heb blogs op wordpress.com Ideaal! En ik heb er net 1 aangemaakt op blogspot.com.. Daar heb ik net mijn eerste verhaal neergezet, en die blijf ik vervolgen.. Zodat het straks 1 verhaal wordt! Dus wie het leuk vindt om te lezen?? It's Me!!!