Hoi Wij willen van de week een dagje naar een subtropisch zwemparadijs. Nu vraag ik me af of je zo in de Aqua Mundo van Centerparks kan, of dat je daar alleen in kan als je een huisje hebt geboekt?
Daar kun je ook zo een dagje naar toe hoor. Moet je wel even kijken, want na een bepaalde tijd is het ook nog wat goedkoper. Ik geloof na 11 uur ofzo, maar dat weet ik dus niet precies. Misschien kun je even met het park bellen. Veel plezier!
Wij gaan een keer in de zoveel tijd zwemmen bij de Aqua Mundo van de Eemhof en hebben dan heen huisje. Je kan gewoon zwemmen maar je moet wel van te voren kaartjes bestellen via de website. En het is vaak vol dus boek op tijd. Ook is het vrij duur vind ik maar goed wel heel leuk...
Dank - na veel doorklikken (de CP site is niet de meest gebruikersvriendelijke site ) heb ik een dagje Aqua Mundo kunnen boeken ... viel nog mee ... 36 euries, 2 volwassenen, 1 kind en een parkeerkaart ...
Als je na een uur of 16:00 gaat zwemmen ben je paar euro per persoon kwijt, je kunt tot een uur of 21:00 zwemmen dus nog genoeg tijd
Je kan daar ook een dagkaart voor kopen. Hou er wel rekening mee dat bepaalde parken willen dat je gaat reserveren van te voren, anders heb je de kans dat de toegang geweigerd word als het bad al te vol is. De entree is wel behoorlijk prijzig. Wij vonden het leuk voor een paar uurtjes met onze oudste van bijna 4 maar wij hadden ons daar echt geen volle dag kunnen vermaken.
er is een website voor Center Parcs Wij maken er een dagje uit van, lekker vroeg erheen, zwemmen, kinderboerderij, dan nog een kindershow meepakken van ory en friends en lekker pannekoeken eten
is leuk hoor, veel plezier! hier ook cp fans, en regelmatig gewoon een dagje zwemmen. Oke is best prijzig, maar je mag toch wel wat hebben he