Zie door de bomen het bos niet meer en bedacht me ineens dat hier vast mensen met tips zitten. In de zomer delen wij altijd een campingplek met mijn schoonouders en schoonbroer. Iedereen krijgt 1-2 weken met de caravan. Zijn alweer aan t oriënteren, hebben veel eisen maar er is ook zoveel. Kinderen zijn 4 en 6 (schoonbroer), 3 en 6 maanden (de onze) deze zomer. Willen kindvriendelijke camping met: -speeltuin op het veld -(kleinschalige) animatie -binnenzwembad -supermarkt/plek voor verse broodjes -restaurant op camping Mijn schoonouders houden van wandelen en fietsen dus wat dingen in de omgeving is fijn Camping mag niet in Brabant, Limburg, grensgebied Brabant/Limburg/België staan, daar zijn we afgelopen 3-4 jaar al geweest NL. Wie heeft er afgelopen zomer op een leuke camping gestaan of heeft een aanrader....ben benieuwd!!!
De Bongerd in Tuitjehoorn. Alle campings in Overijssel? De kleine Wolf, de Zandstuve, de sprookjescsmping, beerze bulten? De Berenkuil in Drenthe...
Camping in de bongerd Oostkapelle Fijne camping met klein binnenzwembad. En een speelplaats die recht door alle velden over de hele camping loopt.
Dank voor de reacties! Een aantal stonden al op de lijst, rest ga ik eens bekijken. Sprookjescamping had de voorkeur van mijn schoonbroer begreep ik net maar die is al vol in de weken dat wij willen...jammer...goede voor volgend jaar
Westhove bij Domburg. Daar vlakbij zit er nog 1 van dezelfde keten die ook alles van je lijstje heeft
Camping Haegehorst in Ermelo voldoet aan al je eisen. Mooie omgeving vlakbij Harderwijk en prachtige kindvriendelijke camping.