Hoi allemaal Ons zoontje is 3 maanden. In september willen we met hem een weekje weg ( dan is hij een half jaar ) Nou heb ik al zitten kijken naar texel en Zeeland maar ik kom er niet echt uit. Hebben jullie ideeën/ tips / ervaringen. Willen dit jaar gewoon in Nederland blijven want we vinden hem nog te jong om uren te gaan rijden of om te gaan vliegen. Kom maar op met de tips haha
Wij hebben toen een centerparcs in de buurt gedaan, mochten we iets vergeten zijn kunnen we makkelijk ff op en neer Vip huisje genomen was 50% korting ivm prenatal voucher
Vond het juist een ideale leeftijd om verder te rijden! Sliepen bijna de hele reis naar Zuid Frankrijk. Als je het ziet zitten, doen! Zou eerder voor zeeland kiezen dan voor de Wadden. Dit omdat je met slecht weer meer mogelijkheden hebt. De hierboven genoemde tip van CP vind ik ook een goede!
Met een baby vond ik Centerparcs echt ideaal. Overal verschoningsmogelijkheden en plekken om flesjes op te warmen, en dan lekker wandelen, zwemmen, kinderboerderij, en eventuele andere uitstapjes. De huisjes liggen bijna altijd lekker groen en ik moet het eerste huisje nog tegenkomen waar niet binnen een dag zwanen, eenden, eekhoorns of konijntjes voor het raam stonden. Heel ontspannen.
Zou ook kiezen voor Cp of Landal park. Waar je dan zit zou ik uitkiezen op hetgeen er voor jullie als ouders het 'leukst' uitziet