Wij hebben besloten om deze zomer, half juni, met ons zoontje naar menorca, mallorca of ibiza te gaan. Hij is dan 1 jaar oud. We hebben deze eilanden gekozen ivm de relatief korte vliegtijd. Maar welke accomodatie is leuk. Het liefst all inclusive met fantastisch zwembad. Hoeft niet perse aan het strand. Liefst met familiekamer of bungalow. Wie is er wel eens hier geweest en weet welke accomodaties aan te raden zijn? Alvast bedankt Anja
Op Mallorca zaten wij in Cala d'or. En dan een appartement Club Martha's. Hier waren grote zwembaden bij .
o wapa! ben jaloers! je gaat een gave vakantie krijgen! daar zijn wij 2 jaar terug geweest, heeeeerrrlllijk!
Wij zaten op Menorca in Son Parc, accomodatie heette Sol Parc. Is all-inn met familiekamer en een zandstrandje.
bedankt voor jullie reacties. Ik zal eens even gaan google-en. HAha, ja heb er ook zin in. Jullie horen wel wat het geworden is.
Ik ga bijna elk jaar naar Mallorca! Echt super. Zijn er ook vorig jaar geweest met onze hummel, hij was toen 7weken oud. Appartement Cala Pi Club*** Spanje Mallorca Llucmajor beoordeling 8.8 cala-pi-club.com Dit resort is echt geweldig. Mijn vader heeft er een timeshare appt. (eventueel te huur) en dit resort heeft zijn eigen prive strand!
wij hebben gekozen voor menorca, aparthotel Royal son Bou, kent iemand dat? In de reiswijzer staat deze zeer goed aangeschreven.
Royal Son Bou is echt goed. Super voor kleine kinderen, via een soort pas loop je zo naar het strand en maar ongeveer 20 minuten van de luchthaven. Eten top, wij hadden een drie kamerapp wat net gerenoveerd was en mega groot. Zelfs 2 aparte badkamers Enig minpunt...in omgeving amper wat te doen. Een kleine mini kermis, maar dat vonden onze meiden toen na 1x genoeg. Het is in ieder geval zeker de moeite waard om een auto te huren en het eiland rond te gaan. Ik zeg goeie keus! Kwebbel
Royal Son Bou op Menorca is ook geweldig. Helemaal ingespeeld op families met kinderen. Kijk maar eens op Vakantie ReisWijzer 578640 vakantie beoordelingen: Hotels, Appartementen, Campings.
Haha, ik zie nog een reactie op bovengenoemde accommodatie. De omgeving moet je echt verkennen met een auto, als je buiten het complex vertier zoekt. Er zijn wel wat terrasjes en restaurantjes maar niet veel. Het is maar net wat je criteria zijn natuurlijk.... Wij zijn er anderhalf jaar geleden geweest, bij vragen pb gerust!
Wij zijn ook naar Club Martha's in Cala d'or op Mallorca geweest. Toen nog wel zonder kinderen, maar was super. Echt een erg leuk animatie team en een mooie grote zwembaden. Verder hele mooie kamers, echt ideaal om met kinderen naar toe te gaan.
wij gaan in sept nar club martha's, leuk om positieve ervaringen te lezen, heb er veel zin in. wij hebben 2 kids, 3 en 1 jaar