hallo allemaal Wij willen graag op vakantie in september. Onze dochter is dan 13 maanden. Hebben jullie tips? We zijn beetje inspiratieloos
Wij zijn vorig jaar in september naar Sicilië gegaan. Is maar 2,5 uur vliegen, het is prachtig weer en Italië is heel kindvriendelijk. Zelf vlucht geboekt en appartement en auto gehuurd. Was een heerlijke ontspannen vakantie.
Wij zijn twee jaar geleden met onze dochters in september naar Hof van Saksen geweest. Wel gewoon saai Nederland, dus als het buitenland moet zijn kan ik je niet helpen qua inspiratie . De oudste was toen 1 jaar en 9 maanden en de jongste (nu middelste, ik was toen zwanger van de derde) 9 maanden. We hadden het geluk dat we topweer hadden maar als dat niet zo was geweest hadden we ons er vast ook prima vermaakt. Er is daar een mooi binnenzwembad, een zwemvijver bij mooi weer, een indoor speelhal. Assen is heel dichtbij (we zijn daar nog naar een mooie kinderboerderij geweest) en een ochtendje naar Groningen. We gaan dit jaar weer een midweekje in een "6-persoons kinderboerderij". Die liggen vlak aan een van de vele speelplaatsjes dus ook daar kunnen ze zich prima vermaken met een schepje en het zand dat er ligt. Een nadeel van Nederland, er is geen mooi weer garantie.
Alles is goed te doen op die leeftijd. Wat ik heel leuk vond met de kindjes: Dubai, Las Palmas, Curaçao, Italië.