Toe aan een lang verwenweekend of uw partner verrassen met een paar dagen er tussen uit? Kies voor De Hotelbon! Met deze bon geniet u van 3 gratis overnachtingen (2 pers.). U kunt kiezen uit ruim 3000 kwaliteitshotels in heel Europa. Wat wordt er geveild? De Hotelbon biedt u 3 gratis hotelovernachtingen voor 2 personen (ter waarde van 40,-), met als enige voorwaarde dat u ontbijt en dineert in het hotel. Wat ontvangt u? 1 x De Hotelbon voor 3 'gratis' overnachtingen (2 pers.) De dikke hotelgids met alle informatie over de aangesloten hotels Let op! De Hotelbon + gratis Hotelgids wordt per post verstuurd. Wordt u hoogste bieder? Zorg er dan voor dat uw adresgegevens juist vermeld zijn in uw profiel op VakantieVeilingen.nl. Exclusief (verplicht) 4,- administratiekosten VakantieVeilingen Ontbijt (p.p.p.d.) Diner (p.p.p.d.) Gratis overnachten in ruim 3000 hotels door heel Europa Van de Veluwe tot de Elzas en van de Ardennen tot de Kanaaleilanden... U kunt kiezen uit ruim 3000 kwaliteitshotels in heel Nederland en 21 andere Europese landen. Welke hotels het zijn, leest u in de ruim 150 pagina's tellende Hotelgids die u gratis ontvangt bij uw hotelbon. De Hotelbon wordt binnen 3 weken na ontvangst van u betaling per post toegestuurd LET OP! Als hoogste bieder bent u verplicht het aangeboden arrangement / vakantie in deze veiling af te nemen voor het door u geboden bedrag. Het winnende bod geeft recht op het arrangement voor het genoemde aantal personen. De enige eventuele extra kosten staan onder het kopje Exclusief. kan je deze ook aan iemand schenken?
Die heb ik dus 3 weken geleden "gewonnen" maar nog niet gehad...... En het lijkt mij wel dat je die cadeau kan doen ja.....
Wel jammer dat je bij die hotelbon zelf het eten moet betalen. Wij hebben een keer in Maastricht gezeten met een Flair hotelbon en het ontbijt was daar 25 euro pp. Voor een lopend bufet met alleen bolletjes en crossantjes niet echt bijzonder.
Ik dus mn 19-, weggegooid...... Heb nog geen bon en had m dus al 2 weken in huis moeten hebben volgens hun. Ben al bij de buren langs geweest maar "natuurlijk" ook niks. Dit was de eerste en laatste keer bij vakantieveilingen! Erg jammer dit!