even een baal momentje naast voetballen

Discussie in 'De lounge' gestart door Medine, 18 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Medine

Medine Lid

17 jun 2012
    16
    0
    0
    thuismoeder
    Gelderland
    Gisteren op vaderdag een stuk gewandeld en zoals altijd gaan we ergens bij een restaurant wat eten en drinken. Hup alle jassen en dubbel gecontroleerd of de goede hebben want er waren veel gezinnen in het restaurant met kinderen wegens vaderdag. Een onze dochter duidelijk en dubbel gevraagd of ze goede jas heeft. 'ja mama natuurlijk'

Vanochtend wilde ik met onze oudste dochter boodschappen gaan doen, komt mij dochter de woonkamer binnen 'mama deze jas is niet van mij, hij kleiner en anders' Ik kijken ja hoor het klopt want haar armen steken wat verder uit de mouwen en de jas zit wat strakjes om haar lichaam. Waarom gisteren niet gemerkt ? Net het restaurant gebeld of er misschien een ander kindje met ouders had gemeld met een verkeerde jas. Maar nee, zucht haar jas was net 3 weken oud.

Volgens mij is mijn dochters jas eerder meegegaan met het andere meisje anders hadden we het wel gezien. Wel dezelfde kleur en model maar anders in maat en wat andere dingetjes. Mijn dochters naam staat op een zilverlabbeltje aan haar rits + naam in de jas met telefoonnummer.

Nu maar hopen dat we de jas terug krijgen.

2. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Vervelend!

Maar kon je zelf niet zien dat ze de verkeerde jas aan had?

3. Medine

Medine Lid

17 jun 2012
    16
    0
    0
    thuismoeder
    Gelderland
    Bij het teruglopen was ze steeds aan rennen en springen met haar zusjes en ze had de jas open wegens het mooie weer, dus nee zelf niets gezien en mijn man ook niet.

4. lea

lea Fanatiek lid

ik heb het ook wel eens gehad, dan bij peuterspeelzaal, de volgende dag kwam die moeder hem ruilen, (ik had het niet eens in de gaten gehad) scheelde ook 1 maat.

5. Medine

Medine Lid

17 jun 2012
    16
    0
    0
    thuismoeder
    Gelderland
    Nu vervelend, dochter wil buiten spelen, wel lekker kan ze haar energie kwijt. Winterjas is te warm en een vest of spijkerjasje wat frisjes, toch maar die ene jas laten aantrekken zonder gewassen te hebben.

In de jas aan naam gevonden, Sanne op de etiket van de jas links onderin maar geen telefoonnummer !

6. Medine

Medine Lid

17 jun 2012
    16
    0
    0
    thuismoeder
    Gelderland
    Gelukkig onze dochters jas is weer terecht.

Het meisje had zondag inderdaad als eerste per ongeluk mijn dochters jas aangezien voor haar jas en gewoontjes aangetrokken toen ze met haar ouders naar huis gingen. Haar moeder herinnerde dat de jas op de grond lag en ook boos was dat haar dochter haar jas beter moest ophangen anders werd de jas vies of verwisseld. Ze had zelfs wat vul eraf geveegd van de jas wat van de grond kwam. Nou ik weet zeker dat mijn dochter de jas goed opgehangen had want stond er zelf bij, mogelijk was het meisje haar jas kwijt en door het zoeken viel mijn dochters jas op de grond. Maar ja, gebeurt is gebeurt. Zelf en haar ouders ook niks gezien en opgemerkt ook dat jas wat ruim zat bij hun dochter en dochterlief ook niet. Ze had de zilver labeltje op de rits en mijn dochtersnaam in de jas niet gezien zegt ze !

Haar dochter ontdekte het op school, ze zocht wat in haar jas en zag eindelijk mijn dochters naam staan en de zilveren label.

De jas wordt naar ons opgestuurd, als deze binnen heb dan stuur ik hun dochters jas terug.

Deel Deze Pagina