Vakantieveilingen, wie heeft tips? Of word je genept?

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.195
    177
    63
    NULL
    NULL
    Toevallig afgelopen week 2 veilingen 'gewonnen'. Inderdaad gewoon van tevoren even nagaan hoeveel iets normaal gesproken kost en aan de hand daarvan bepalen wat je eraan uit wilt geven. De tip die hier al gegeven is van in de laatste seconden een 'raar' bedrag bieden lijkt wel te werken.

Maar soms lopen veilingen belachelijk hoog op. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die 20 euro boven het laatste bod gaan zitten terwijl de veiling nog een uur loop, zo wordt het onnodig duur gemaakt. Maar ja, daar verander je helaas niks aan.

2. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Het lijkt de laatste tijd wel wat drukker geworden op vakantieveilingen, waardoor de prijzen ook wat hoger eindigen, maar met een beetje mazzel kan je echt nog wel leuke dingen scoren hoor.
    Laatst had ik nog een nachtje V.d. Valk voor 11 euro, tijdje geleden 3 overnachtingen in de Ardennen voor 25 euro!
    Tip is om inderdaad wel eerst te kijken wat iets normaal gesproken kost en niet vergeten dat je altijd nog 5 euro administratiekosten moet betalen.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Inderdaad op tijden bieden dat mensen druk zijn of slapen.
    Wij zijn vorig jaar een week wezen kamperen voor maar 15 euro!

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#24 MMarianne, 19 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jan 2013
    Ik heb vanmorgen een romantische overnachting aan zee in Noordwijk gescoord, was al een paar dagen bezig en vandaag had ik het hoogste bod...kijk eerst altijd wel hoe duur het normaal is en heb het nu voor de helft van de prijs. Ook altijd goed kijken tot wanneer de aanbieding geldt en wat voor kosten er bij komen!!

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Leuk allemaal zeg !

6. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Hier met kerst twee leuke veilingen gewonnen: nachtje hotel in Drenthe 7 euro en twee nachtjes hotel,winterberg 18 euro.

7. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vind niet dat je genept wordt op Vakantieveilingen, kwestie van zelf het kopke erbij houden. Alles goed lezen en niet klakkeloos op iets bieden als je geen idee hebt van de normale prijzen ;)

8. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik heb een visagieworkshop gewonnen laatst voor 40 euro.
    Was 200e voor 2 personen.

Maar ik heb bijvoorbeeld na de volgende biedingen:
    5,6,7,12, 18, 24...
    39 euro geboden op de laatste 20 sec om er zeker van te zijn er niet net naast te grijpen..

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Joepie, heb een etentje voor 20 euro ex administratekosten.
    Toch leuk, wij hebben binnenkort iets te vieren en we waren anders toch wel gegaan. Maar nu dus veel voordeliger.

10. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Met het bieden heb ik altijd een bedrag in mijn hoofd wat ik er voor over heb. Dat bedrag bied ik dan in de laatste 5 seconden ongeacht wat de vorige biedingen zijn.
    Er zijn er meer die dat doen, vandaar dat in de laatste seconden de prijs soms omhoog knalt.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij gaan voor 35 euro met z'n vieren naar het Afas sprookjesconcert :)

Deel Deze Pagina