ja alleen moet je de zon strand vakantie even goed door lezen want tis namelijk niet altijd incl vliegreis
Lieve meiden! Wie wil er aankomende week een midweekje tussenuit?? Ik heb in een opwelling per oingeluk een midweek ipv een weekend geboekt,wat ik niet kan terug draaien!! Wie o wie heeft er de tijd voor om aankomende week voor een klein bedrag er even een midweekje tussenuit te gaan naar Het Prinsenmeer in Ommel?? Het recreatiepark biedt u allles wat u van een vakantie mag verwachten. U vindt hier een overdekte Plaza met bowlingbanen, horecafaciliteiten, kinderspeelparadijs en subtropisch zwembad Buiten vindt u het strandbad van 10 hectare met diverse waterglijbanen en een piratenspeelschip. Hier valt van alles te beleven voor jong en oud! Aankomst: Maandag 15 Juni 2009, 15:00 Vertrek: Vrijdag 19 Juni 2009, 10:00 Je verblijft in een 6 persoons stacarvan ( comforthome) Perceel +/-100m2 inclusief parkeerplaats Comforthome +/-27m2 Compleet gemeubileerde eet/zithoek Keuken met koelkast, keukeninventaris, koffiezetapparaat en een vierpits gasstel 2 slaapkamers Tweepersoons uitklapbaar bed in de woonkamer Badkamer met toilet, wastafel en douche Kachel Terrasmeubilair Voor kinderen is er een mogelijkheid om een kinderbed, een kinderstoel, een kinderbox en een babybadje te huren. Het enigste wat erbij komt is het volgende: Maximaal 2 huisdieren per comforthome zijn toegestaan: 7,- per huisdier per nacht, plus 10 extra aan schoonmaakkosten. Bij te boeken extra kinderbedje/ -badje/ -box/ -stoeltje: 6,50 per midweek/weekend 1,00 p.p.p.n Toeristenbelasting 16,- servicekosten (eindschoonmaak) Verplicht lakenpakket 7,50 p.p. Milieuheffing 1,85 per nacht Wie o wie wil hem van me overnemen?!?!?! Stuur me even een berichtje!!
10 euro als ik het goed heb gezien he, daar is de laatste keer het uitje voor weggegaan zag ik op de site
ja vorig weekend ook voor een prikkie weggeweest,maar baal cht dat ik niet goed naar de data heb gekeken nu!
Hoi Meiden, Nou ben dan toch maar eens gaan bieden, ik zeg eerlijk is was er geen fan van maar ben toch maar eens gaan proberen.. Vandaag na een halve dag bieden ( werd elke keer in de laatste 10 sec overboden grrrr ) heb ik dan eindelijk iets gekocht.. Een vierdaags arrangement in een hotel naar keuze 3 * of 4 * in nederland of buitenland .. Heb hem gekocht voor € 22 Wat ik niet begrijp is dat mensen een bod uitbrengen op iets wat dat helemaal niet waard is .. Neem nou dat voucher wat ik nu heb gekocht dat is €39 waard maar nu is er iemand en die heeft €50 geboden ... Ik snap dat niet dan koop je hem toch gewoon gelijk voor die €39 lijkt mij ?
Jezus wat is dat irritant zeg dan ga je bieden en dan ben je toch de laatste seconden de hoogste bieder en dan word hij afgesloten en dan is er weer zo'n malloot die dan nog veeeeel meer gaat bieden dan ze waard zijn en dan loop ik het weer mis .. Ik snap wel dat het zo hoort te gaan op een site maar als je er nou meer voor over hebt dan ze waard zijn koop ze dan gewoon daar waar je ze kan kopen, je gaat toch iets niet duurder kopen dan dat het waard is .. zit nou al de hele ochtend te bieden op concert kaartjes grrrrrr
je moet gewoon in de laatste 10 seconden je bod door drukken dan heb je het 9 van de 10 x!!! ja sommige mensen gaan verder dan dat het waard is maar denk dat het voor vele mensen ook een verslaving kan worden, gewoon nog een keer proberen met 5 euro erbij, weer niet ok dan nog een keer enz...
Is echt wel betrouwbaar hoor,wij waren hoogste bieder voor een weekend Pipodorp en zijn idd geweest in het Pinksterweekend.(100 Euro) Maar het valt me ook op dat het ook wel af hangt van het tijdstip van de dag hoe druk het dan is met de bieders... Soms zie ik wel eens dat de hoogste bieder al voor een paar tientjes naar zo'n park gaat.
@ Chantal Ik zou gewoon naar dat concert gaan hoor ipv verjaardag. Je kunt toch ook op een andere dag gaan? Het moet geen verplichting worden hoor... @ mamanona kon je het gewonnen arrangement nog aan iemand anders kwijt? Zonde, 3 euro is nl errug weinig! Moet je nu sowieso de extra kosten betalen zoals lakenpakket e.d., of is dat alleen als je ook daadwerkelijk gaat? Ik houd de site gewoon goed in de gaten. Gaat zeker nog van pas komen! Gewoon vrij nemen en pas een paar dagen van te voren op de site aan de slag gaan met bieden. Binnenkort willen we ook nog een dag en nacht naar den haag, dus mss staat er dan wel iets leuks tussen
Ook hier alleen maar goeie ervaringen met de site. Ben al met een vriendin lekker naar de zwaluwhoeve geweest voor een leuke prijs. Heb net voor 66 euro een 2 daags aragement aan de haak geslagen voor mijn ouders in zuid-limburg Valkenburg. Met uitgebreid ontbijt buffet. De waardebon voor dit arragement is een jaar geldig en ze mogen zelfs nog uit 32 andere fletcher hotels kiezen als ze liever niet naar valkenburg willen gaan Ik ben helemaal happy hoor
Ik heb het aan iemand door gedaan hier van de site en ze was helemaal blij! in totaal voro 40 euro was ze een midweek weg! Als je niet gaat moet je je geboden bedrag betalen + de bijkomende kosten,maargoed ik doe m gewoon verder aan iemand die ik er blij mee kan maken! had vanmorgen een weekendje gewoonnen voor volgend weeken op Hengelhoef... ik maak manlief wakker en vertel het VERASSING!!! :xWIL IE NIET NAAR BELGIE! nouja ik ben m al weer kwijt aan iemand anders.... die had ik overigens om 8 uur vanmorgen ofso en toen had ik m voor 17 euro, vanmiddag ging ie voor meer dan 50 euro weg! waar ik me heel erg aan erger op die site is dat mensen gewoon zo PATS BOEM met 15 eruo gaan overbieden enzo,vind t bagger,zo maak je het alleen maar duurder! en inderdaad wat ik ook al vaak heb gezien is dat mensen soms meer bieden dan de eigenlijke prijs is!dát snap je dan toch niet ik probeer er ook vaak een sport van te maken... nu wil mannetje aankomend weekend graag naar Arnhem... ik heb voor mezelf gezegt dat ik er niet meer dan 20 euro voor wil bieden,dus af en to ff de site checken en prberen voor een prikkie een weekendje te pakken!
aankomend weekend is niet gelukt voor weinig. ik ga nu aankomende week een midweekje weg @ Prinsenmeer! ben helemaal blij!
Wij gaan ook 8 dagen naar Kreta voor 232,50 euro pp (eigenlijke prijs is 650 pp) Ook via vakantieveilingen gegaan. Ik heb gister het hoogste bod gegeven en vandaag zijn de tickets al binnen!! Ik ben er positief over!
wat gaaaf!!! heel veel plezier!!! wij gaan nu toch maar naar Arnhem hahahaha dus... iemand nog belang bij een midweekje PRINSENMEER???? Marktplaats.nl > Last minute! midweek voor 6 euro!!! BIJNA GRATIS DUS! - Tickets en Kaartjes - Recreatie | Overige
zat net te kijken! 3 veilingen voor een midweek stacaravan, gingen alle drie zonder bod weg! kan je nagaan, als je vrij was geweest had je voor een euro weg gekund! 3 STUKS!!!! zonder bod!! Helaas, wij moeten ook werken hahahaha kus miek