Wat ik me eigenlijk afvraag over die vakantie veilingen is, als je de hoogste bieder bent, ben je dan ook VERPLICHT hetgeen af te nemen waar je op geboden had. Stel er komt iets tussen, waardoor je niet kan, moet je dan dus toch betalen? Of gaat het anders gewoon aan je neus voorbij?
Staat onder elke advertentie erbij Je MOET het betalen, en anders word het er naar 8 dagen vanaf gehaalld
Zijn er toevallig meiden uit België? Ik vraag me af hoe dat geregeld word, dat ik vanuit België kan betalen?
Elif, staat er ook bij. Volgens mij moet je dan via creditcard betalen. Ik zie het er in de meeste gevallen bij staan.
Ah oke, ja ik ben nog nooit op de site geweest. Bedankt. Wordt alleen dus niks voor mij, mijn partner moet veel en ook vaak onverwachts toch echt werken.
JAAAAAAAAAA! ik heb de slipcursus gewonnnen Oh ben zo blij, ga me schatje ermee blij maken (had niks tegen hem gezegd hihi....) dit heeft hij wel verdiend
Wat goed voor je!! fijn dat je hem hebt gewonnen. Ben benieuwd hoe ie het vind dat je dat geregeld hebt
Nou meiden, jullie hebben me echt op goede ideeën gebracht! Thanks!!! Net mijn eerste bod uitgebracht voor een midweekje. Ben zo benieuwd! We hadden al een week naar Landal geboekt half jaar geleden, maar we hebben nog twee weken over, dus duimen dat niemand meer biedt!
Ik belde hem en toen deed hij beetje kort (mar was op zijn werk) Dus ik erna sms: vind je het wel een leuke verassing? Hij terug: schat, ik vind het super VET! xxx wat hou ik toch van je! Hihi, daar deed ik het voor
Het slimste is om echt maar 1 min. voor de veiling sluit een bod te gaan doen dan komt er niet snel meer nog iemand overheen... en dan zou je het bod echt 5 a 10 euro hoger moeten doen.... anders is dr net iemand die voor jou 1 euro ofzo meer heeft gedan... (dat had ik dus gister) gelukkig was er dus vanmorgen nog een zelfde veiling!
Had ik ook inderdaad bedacht, maar ik zat op 10 euro en inmiddels staat het op 153,-. Dat is nét even teveel Dus kijk nu wel verder. Wel bedankt voor de tip! Balen trouwens voor jullie! Hoop dat je toch snel wat leuk vind!
stomme vraag, maar mag je ook bieden op een huisje voor 6 personen terwijl je maar met z'n vieren bent? Dat lijkt me toch wel?
stel ik heb een iets gewonnen een vakantie bijv.voor 2 pers mag de baby dan mee of? volgens mij ga ik iets winnen vandaag hahaha niemand heb een bod gedaan nog.
Super dat je de slipcursus hebt. Die willen wij ook nog eens gaan doen! Mag ik vragen voor welke prijs je hem gewonnen hebt?? Pb mag ook!
Jah dat mag. Wij zijn deze zomer in een 6 persoons caravan geweest. Maar we waren met zijn drieen. Was geen probleem. Ik weet niet hoe het zit als je met meer komt dan waar je voor geboden hebt
Het echte bieden vindt plaats in de laatste 10 minuten, dan gaan de prijzen vaak hard omhoog. En je laatste bod plaatsen op 15 sec voor sluit. Zo heb ik er een paar "gewonnen" voor Bavaria Open Air, maar dan al wel tijdje geleden (vlak voor vaderdag)