wat een klote site zeg!! steeds als ik bied 1 sec later boed er iemand hoger..en steeds hetzelfde persoon:x klopt volgens mij helemaal niks vn deze site!!
je moet op t laatste moment bieden anders drijf je de prijs voor jezelf alleen maar op. en idd ze zeggen wel dat medewerkers van het bedrijf zeg maar zelf mee bieden.
op t laatste moment 14 euro meer bieden dan laatste bod, dan heb je hem wel mensen bieden vaak in de laatste minuut namelijk 10 euro hoger dan wat er stond, en met 14/15 euro zit jij erboven.
heb een keer trouwens keigoed een weekend weg gewonnen, kon ik daar nog 65 euro erbij betalen,wist wel dat ik dingen bij moest betalen, maar niet dat de milieuheffing zooo hoog was, was ik als nog bijna 100 euro kwijt. En wat een schijtweekend en schijtpark was dat. Brugse Heide in valkenswaard. Wat een afgetrapte rotzooi daar hey...
ok thnxx ga eens proberen word er helemaal opgefokt vn..kan nu wel ff een dagje uit gebruiken hahaha!
Net een cursus fotografie gewonnen! Precies in de laatste seconde was mijn bod het hoogste Nu heb ik een mooi cadeau voor mij pa!! Wat zal hij blij zijn.
Als je bij 12 seconden je bod invoerd ben je echt op de laatste nipper (moet je wel snel doen), dan is er niemand meer die jou bod kan zien en er overheen kan bieden want dan is de tijd op. Ook is het handig om dan met onogische getallen te bieden. Iedereen bied met een 10 e of met een 5. dus ip van 15 bied je 16 euro. Dat kan net het verschil maken.
Wij gaan volgende week zaterdag onbeperkt bbqen voor 2 personen We hadden 6 euro hoger geboden in de laatse 15 seconden en hebben dus met 1 euro meer gewonnen Totaal zijn we 20 euro kwijt
ik heb ook een welness overnachting gewonnen net.vn 112 euro alleen het is 2 uur rijden woon in nijmegen en dit is in drenthe heb er eingelijk spijt vn
Ik denk t, jij zegt t haha. Ik zie dat hier en elders zo vaak, veilingen gewonnen en willen t helemaal niet. Bied dan niet mee en geef een ander die kans haha
ja was gewoon een snelle reactie maar 2 uur rijden pfff! kan ik me rekening nr niet veranderen ahahha kunnen ze toch niks maken?
Tuurlijk wel, je doet mee aan een veiling, niet aan een spelletje. In de regels staat dat bieden bindend is en als je niet betaalt weten ze je heus wel te vinden hoor. Probeer m anders te verkopen op MP ofzo.