Wij vertrekken volgende week vrijdag naar Park Droomgaard in Kaatsheuvel, vlakbij de efteling, voor een week! Ook via vakantieveilingen
wij bieden regelmatig op vakantieveilingen of hotelkamerveiling, voor een nachtje weg, een weekendje of tickets voor bijvoorbeeld de apenheup! zo kun je voor een leuk bedrag regelmatig even weg! aleen maar goede ervaringen mee tot nu toe!
Dat is mooi ja ik las ook vreemde verhalen op facebook over vakantieveilingen.. Dat ze dachten goedkoop weg te gaan maar uit eindelijk zijn ze weg geweest later pas gekeken op die site en hadden ze veel te veel betaald. Ik weet dat slagharen in de zomer meer dan 300,- voor een huisje betaald voor 6 personen. Wij hebben em nu voor 160 wilden wel voor minder maar mijn vriend en ik dachten allebij t zelfde dit huisje word voor ons maar wilden zeker onder de 150 blijven helaas niet gelukt maar we hebben t huisje.
Ik ben een keertje met mijn man via vakantieveiling naar sauna Holterhof geweest. Was erg goed en voor nog geen 50 euro met overnachting! Eergisteren heb ik kaartjes voor Take That "gewonnen"in de Arena. 2 kaartjes voor 35 euro terwijl ik ook regulier kaartjes voor hun concert in Dusseldorf had gekocht en daar heb ik 80 euro per kaartje voor betaald.... Nu zijn het in de Arena geen geweldige plaatsen maar ik ben er toch blij mee
Heb nu voor 3de keer iets bij vakantieveilingen.nl gekocht. We gaan donderdag naar Mary Poppins. Was 1 idioot die als een gek aant bieden was. Begon met 40,- of gooide er steeds 20,- bovenop ipv 1,-. Ook ging ie regelmatig zichzelf overbieden... dus snap dat soms niet helemaal van die mensen maargoed. Heb 2x Rang 1 kaartjes voor 70,- kunnen scoren. Meisjev: dat heb je goed gedaan! kon ik maar voor zo weinig maarja met die ene idioot die maar hoog bleef bieden ging dat niet
Ik denk dat de mensen die zichzelf overbieden of met 20 euro of meer hoger bieden van vakantieveilingen zelf zijn. Geen enkel normaal denkend mens die de prijs voor zichzelf gaat ophogen als je toch al de hoogste bieder bent. Als ik het zie, hou ik al meteen op met bieden. Wij zijn naar Apenheul geweest met vakantieveilingen.
wij willen binnekort ook gaan proberen wat te krijgen via vakantieveilingen.. maar hoe gaat dat dan in zn werk krijg je dan via mail kaartjes ofzo? voor bijv. apenheul.
hier vandaag op mary popins geboden! en heb gewoon aankomende woensdag gaan we al! betaal 65 euro voor 2 kaartjes 2de rang! ben echt blij
Bon voor 2 personen voor 2 dagen sauna in Enschede + overnachting. Gaan we over een paar weekjes doen.