Iemand bekend hiermee en wel eens iets gewonnen? Is het betrouwbaar, zitten er écht geen addertjes onder het gras? Ik zie net voor €80 euro een veiling gewonnen worden voor 4 dagen kamperen op een camping in Slagharen met toegang voor het attractiepark, waterspeelplein Sunny beach en nog veel meer voor 2 volwassenen en maximaal 4 kinderen. Hoe kan het dat je op deze manier spotgoedkoop weg kunt terwijl je je anders groen en scheel betaald?
Ja het is echt betrouwbaar. Er zitten weleens haken en ogen aan zoals bepaalde vertrekdata en beschikbaarheid maar ik heb al meerdere keren een veiling "gewonnen" en nooit problemen gehad. o.a. kaartjes voor sauna, kaartjes voor Walibi en PMU wenkbrauwen.
Jahoor, kijk alleen wel bij de kleine lettertjes zoals extra toeslagen in het weekend etc. Verder top site!
Al diverse toegangstickets en hotelovernachtingen gewonnen. Als je gaat bieden moet je wel eerst goed alles doorlezen wat de eventuele extra kosten zijn. Verder kijken wat de originele prijs is, want er zijn dus mensen die meer betalen dan de originele prijs. (hoe dom kan je zijn) Ook van tevoren bepalen wat je voor iets over hebt en niet hoger dan dat bieden. Daarnaast nog een dosis geluk.
Hier ook een aantal tickets 'gewonnen' en onlangs toevallig 4 kaarten voor Slagharen (alleen wel dagkaarten) Dus zoals al eerder gezegd, betrouwbaar, maar check de kleine letters
Ja zo heb ik vorig jaar 2 kaartjes voor het dolfinarium voor 20 euro inclusief de 5 euro administratiekosten Wel even goed lezen tot wanneer het geldig is etc