We gaan deze zomer naar oostenrijk en zitten in een hotel aan de rand van saalbach. 8 dagen 7 nachten Onze zoon van net 4 is een goede wandeleaarm dol op de natuur en kan flink wat kilometers lopen als het uitzicht maar mooi is haha. We hebben op ons lijstje al staan wild- en vrijetijdspark Ferleiten burcht Hohenwerfen onze zoon is gek op kastelen. Natuurlijk ergens apfelstrudel eten maar nu zoeken we nog mooie wandelroutes, leuke dorpjes of steden, museum mag ook. Geocaching willen we ook doen en kijken nog even of we wat leuke caches kunnen vinden. Dus wie heeft er nog tips?
Ja wij heel vaak. Zitten altijd in Tirol, in het zillertal. De wolfsklamm vonden wij erg mooi. En de krimmler wasserfalen uiteraard.
Op de site van saalbach.com kun je in ieder geval genoeg info vinden. Het is een leuk gebied. Zou zelf niet snel richting zillertal trekken voor een dagje uit omdat je maar een week gaat. In het saalbachtal is meer dan genoeg te doen. Je hoeft de auto niet eens te nemen.
Het is daar prachtig. Mijn broertje is daar al jaren ski leraar en gaat er af en toe ook in de zomer heen. Veel plezier
Heel veel dorpen in Oostenrijk hebben een bepaald thema of mascotte voor allerlei kinderactiviteiten. Dat hebben ze daar vast ook denk ik.
Ik denk dat je de lift kan pakken en daar genoeg activiteiten voor kinderen hebt. Was er van de winter. Heb alleen niet op kinderactiviteiten gelet.