A.s woensdagmiddag willen wij met drie kinderen (4, 6 en 7) graag een middagje uit in de omgeving Amersfoort/Apeldoorn/Harderwijk. Wat zouden jullie aanraden? We zitten te denken aan het Dolfinarium, Dierenpark Amersfoort of Malkenschoten. Andere tips zijn ook welkom.
Malkenschoten is erg leuk maar als je toch in Apeldoorn bent zou ik persoonlijk de Julianatoren net iets leuker vinden. Wel wat prijziger maar via vakantieveiling zijn de kaarten vaak wel goedkoper te krijgen.
Malkenschoten! Zeker omdat er een 4-jarige bij is. Dat is mijn ervaring. Met 6 en 7 is Dolfinarium erg leuk, maar toen mijn dochter vier was, speelde ze liever dan dat ze naar de dieren stond te staren. Ze is nu zeven en ze vindt spelen nog steeds het leukst. We zijn pas nog bij de apenheul geweest en waar ging ze als eerste heen? De speeltuin.
Apenheul valt af omdat moeders een traumaatje van vroeger heeft van apen in haar eigen buggy Wat maakt volgens jullie Dierenpark Amersfoort leuk? En is Julianatoren ook leuk als je kids hebt die erg snel misselijk worden? (dus schommelboten enzo zijn geen goed idee)
Ik zou gaan voor Dierenpark Amersfoort. Heel mooi park! Weet niet of je ING rentepunten hebt, maar dan kan je nog punten inwisselen voor 7,50 korting per kaartje.
Ik ging voor Malkenschoten. Het meest betaalbaar van de drie, érg leuk en gezellig. Heerlijk waterpret erbij, ze geven mooi weer op morgen. Qua leeftijd van je kinderen ook heel passend!
Dierenpark Amersfoort is echt heel leuk! Ze kunnen de dieren echt goed dichtbij bekijken en er is ook een dino bos!
Je kunt met codes van de chocomel/optimel nu sparen voor 50% korting op kaartjes voor dierenpark amersfoort (en nog veel meer uitjes), dan kost het nog maar 10,50 pp (9 euro voor 3-12jr).. Sparen gaat heel snel dus met even rondvragen naar de codes van een paar koelkasten heb je misschien al genoeg..