My teen is pregnant and so am I

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MyMiracle, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Begint morgen om 21.00u op TLC.
    Wie gaat er nog meer kijken?

2. Blink

Blink Actief lid

14 jan 2007
    259
    16
    18
    Is al de derde aflevering. Erg heftig vind ik het. Vooral dat meisje van 14. Ook wel typisch dat de moeders vaak al veel kinderen van verschillende vaders hebben en de relaties ook niet goed zijn.

3. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Kun je deze uitzendingen nog ergens online terugkijken?

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    #4 Strandbal, 17 aug 2013
    Laatst bewerkt: 17 aug 2013
    Ik had het vorige week gezien. Ik vind het ook eigenlijk niet normaal, maar de meeste moeders waren zelf ook tienermoeder. En 1 zo'n meisje is pas 14!!:$

5. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Oh chips, dus het is al bezig;)

Kijken of ik het terug kan kijken:)

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Is idd al paar weken bezig. Vind het wel heftig maar mijn oma en moeder waren ook samen zwanger alleen wist mijn oma het niet van mijn moeder :). Mijn moeder vroeg op haar 16e de pil en ze kreeg hem niet want dan was ze een hoer. Met haar 16 raakte ze zwanger en 2dg na haar 17e verjaardag werd mijn zus geboren. Op de dag dat de weeën begonnen heeft ze mijn opa en oma ingelicht dat ze zwanger was en ook moest bevallen. Ze heeft tig rondjes rond de tafel gerent achtervolgt door oma met een soeplepel en daarna zijn ze naar het ziekenhuis gereden waarna mijn zus werd geboren. Mijn oma was net 2 maanden eerder bevallen van haar jongste zoon en wel 3 maanden te vroeg. Mijn moeder heeft der school afgemaakt en zij als ze liep met de baby dat het haar broertje was ;) die was toch net zo oud ongeveer :) .
    Mijn oom was kind nr 7 en mijn oma was toen 38. 1 kindje van haar was kort na de geboorte overleden en 3 waren er te vroeg geboren en 3 zijn nu des dochters ( waaronder mijn moeder)omdat mijn oma des medicijnen kreeg tijdens de zwangerschap om vroeggeboorte te voorkomen. Ze was dus erg bezorgt over haar dochter en klein kind omdat er geen controles etc waren geweest. Gelukkig bleek mijn zus gezond :).

Mijn oom en zus zijn altijd erg hecht geweest en hun eerste jaren bijna als 2 ling opgegroeid :). Mijn ouders bleven samen en toen mijn moeder 25 was had ze 5 gezonde dochters :) en toen we groter werden gingen we op stap met onze oompjes . ( een oom scheeld 2 jaar met mijn zus :)

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Wauw wat een verhaal lovewinnie! Gelukkig met een happy ending :)
    Ik was ook 14 toen ik de eerste kreeg, mijn moeder was getrouwd en had 5 kinderen van dezelfde man ;) Mijn oudste dochter is inmiddels 17 en ik ben nog niet oma.

Ik heb het wel met een half oog gekeken maar ik vind het een sensatiebelust programma.

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ga morgen eens kijken en op opnemen zetten thnx !

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    weet iemand of je de eerste afleveringen kan terug kijken??
    ik vind de laatste tijd niks aan op tv en mis dit soort serie's echt.

10. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Ik heb de eerste aflevering wel gezien, maar heb de tweede helaas gemist en kan hem nergens terugvinden op internet. :p Maar ga vanavond wel weer kijken uiteraard. Vond het wel heftig van dat 14-jarige meisje dat zwanger is. Ben benieuwd wat ze uiteindelijk gaat doen (of ze er zelf voor gaat zorgen of niet). Doet me ook een beetje aan een kennis denken. Zij is op haar 14e bevallen van een zoon en hij is inmiddels alweer 7 jaar. Ze heeft ervoor gekozen om gelijk voor hem te zorgen. :)

Heftig verhaal, lovewinnie! Gelukkig is alles goed!

Deel Deze Pagina