Is al de derde aflevering. Erg heftig vind ik het. Vooral dat meisje van 14. Ook wel typisch dat de moeders vaak al veel kinderen van verschillende vaders hebben en de relaties ook niet goed zijn.
Ik had het vorige week gezien. Ik vind het ook eigenlijk niet normaal, maar de meeste moeders waren zelf ook tienermoeder. En 1 zo'n meisje is pas 14!!
Is idd al paar weken bezig. Vind het wel heftig maar mijn oma en moeder waren ook samen zwanger alleen wist mijn oma het niet van mijn moeder . Mijn moeder vroeg op haar 16e de pil en ze kreeg hem niet want dan was ze een hoer. Met haar 16 raakte ze zwanger en 2dg na haar 17e verjaardag werd mijn zus geboren. Op de dag dat de weeën begonnen heeft ze mijn opa en oma ingelicht dat ze zwanger was en ook moest bevallen. Ze heeft tig rondjes rond de tafel gerent achtervolgt door oma met een soeplepel en daarna zijn ze naar het ziekenhuis gereden waarna mijn zus werd geboren. Mijn oma was net 2 maanden eerder bevallen van haar jongste zoon en wel 3 maanden te vroeg. Mijn moeder heeft der school afgemaakt en zij als ze liep met de baby dat het haar broertje was die was toch net zo oud ongeveer . Mijn oom was kind nr 7 en mijn oma was toen 38. 1 kindje van haar was kort na de geboorte overleden en 3 waren er te vroeg geboren en 3 zijn nu des dochters ( waaronder mijn moeder)omdat mijn oma des medicijnen kreeg tijdens de zwangerschap om vroeggeboorte te voorkomen. Ze was dus erg bezorgt over haar dochter en klein kind omdat er geen controles etc waren geweest. Gelukkig bleek mijn zus gezond . Mijn oom en zus zijn altijd erg hecht geweest en hun eerste jaren bijna als 2 ling opgegroeid . Mijn ouders bleven samen en toen mijn moeder 25 was had ze 5 gezonde dochters en toen we groter werden gingen we op stap met onze oompjes . ( een oom scheeld 2 jaar met mijn zus
Wauw wat een verhaal lovewinnie! Gelukkig met een happy ending Ik was ook 14 toen ik de eerste kreeg, mijn moeder was getrouwd en had 5 kinderen van dezelfde man Mijn oudste dochter is inmiddels 17 en ik ben nog niet oma. Ik heb het wel met een half oog gekeken maar ik vind het een sensatiebelust programma.
weet iemand of je de eerste afleveringen kan terug kijken?? ik vind de laatste tijd niks aan op tv en mis dit soort serie's echt.
Ik heb de eerste aflevering wel gezien, maar heb de tweede helaas gemist en kan hem nergens terugvinden op internet. Maar ga vanavond wel weer kijken uiteraard. Vond het wel heftig van dat 14-jarige meisje dat zwanger is. Ben benieuwd wat ze uiteindelijk gaat doen (of ze er zelf voor gaat zorgen of niet). Doet me ook een beetje aan een kennis denken. Zij is op haar 14e bevallen van een zoon en hij is inmiddels alweer 7 jaar. Ze heeft ervoor gekozen om gelijk voor hem te zorgen. Heftig verhaal, lovewinnie! Gelukkig is alles goed!