Wat balen! Gelukkig goede uitslagen, maar het blijft spannend natuurlijk met je bloeddruk. Hopelijk is morgenochtend alles goed, en ben je zo weer thuis.
Gaat goed! Echt aftellen nu. Al mag de kleine van mij nog wel lekker even blijven zitten. Veel te gezellig
Jeetje @bozoe jij hebt ook geen zorgeloze zwangerschap. Heb je topic gelezen en respect voor jou hoe je ermee omgaat. Lijkt me echt niet altijd even makkelijk. Ik hoop dat je bloeddruk vanzelf weer lager wort en anders dat ze het omlaag krijgen met medicijnen en jouw kindje nog zo lang mogelijk mag blijven zitten bij jou.. wat een gedoe zeg! Heb je zelf het gevoel dat je eerder gaat bevallen?
Wat een lief berichtje! Deze zwangerschap valt inderdaad zowel geestelijk als lichamelijk iets zwaarder dan de vorige haha. Ik ben blij als het straks allemaal achter de rug is en ik een gezond kindje in mijn armen heb. Ben benieuwd hoe de bloeddrukmeting vandaag is. Ik vond het gisteren wel lastig om aan de bel te trekken aangezien het nu al de tweede keer is dat ik daar kom deze zwangerschap met alle verschijnselen van een PE inclusief hoge bloeddruk, maar er toch niets aan mankeert aan mijn bloed/urine. Het is nogal lastig om dan te vertrouwen op je lichaam en de signalen die deze geeft. Maarja we wachten het af en ik hoop dat deze baby minimaal tot 37 weken blijft zitten. Ik wil zo graag een normale kraamweek haha. Hoe voel jij je verder? Zag dat de meting van doorbloeding laatst goed was? Dat is in ieder geval erg fijn!