Ik ben net pril zwanger, en volgende week is er een uitje van mijn werk waarin we teambuilding doen. Ze willen geen details geven, maar het wordt een soort outdoor/survival idee. Dat houdt dus ook een aantal zware en fysieke activiteiten in. Ik kijk hier liever wat mee uit. Weten jullie wat er wel en niet mag in deze categorie? Zou ik bijv wel mee kunnen op een kano, of geeft dat risico's met de hygiëne van het water? Ik hoor het graag.
Alles kan wel, ik ben nog wezen klimmen met 16 weken! Daar moest ik daarna meestoppen omdat m'n buik te groot werd. Ik zou alleen even uitkijken met heel zwaar tillen. Maar in een kano kan prima! Veel activiteiten moet je op een gegeven moment mee oppassen vanwege de grote van je buik, maar dat is nu nog niet van toepassing. Veel plezier!
Ik heb toen ik pril in verwachting was zonder problemen aan HIIT gedaan, en mijn zwangerschap heeft er niet onder geleden. Zolang je je gewoon goed voelt, kan volgens mij bijna alles wel.
Je bent pas 3 weken en 5 dagen zwanger, meid! Geniet nog even van al deze leuke dingen. Als je nu al niets meer gaat doen, worden het 9 lange maanden. Heel veel plezier volgende week!
Er zijn genoeg vrouwen die met jouw termijn nog niet eens weten dat ze zwanger zijn Dus ja, lekker gaan! Je kan je baby nu echt nog geen pijn doen of schade aanrichten oid. Het is pas een paar mm “groot”.
Bedankt voor de reacties! Ik wilde gewoon even peilen of ik niet ergens een risico nam waar ik zelf niet van op de hoogte was. Maar dan doe ik gewoon lekker mee
Gewoon lekker doen! Zwaar tillen wellicht beetje links laten liggen. Maar ik klom en abseilde ed ook nog af en toe tot een week of 17 maar stopte uiteindelijk vanwege de te dik wordende buik (dus vergrote kans op stoten van buik) en bekkeninstabiliteit. Veel plezier!