ik ben nu al iets langer dan een week over tijd.. niks aan de hand voel me goed.. nu alleen paar dagen geleden wel beetje buikpijn.. en gister overdag voelde ik me zooo moe en had het koud en verkouden.. nou thuis van me werk even gegeten.. en gister avond naar bed om 9 uur al. kon eerst niet slapen.. had een beetje buikpijn en was misselijk.. Wel ook al en paar dagen beetje doorzichtig slijm met afvegen. Had wel van de week (1 dag over tijd) een test gedaan.. weer negatief.. ik snap er echt helemal niks meer van.
Hmmm, mss moet je nu nog een keertje testen. Het kan zijn dat je te vroeg hebt getest (had ik ook) Succes!
Doorzichtig slijm is een teken van vruchtbaarheid. Dus dat zou kunnen betekenen dat je ei eraan komt! Wat was je vorige cyclus?
het is zoo irritant.. ik be op 13 april ongesteld geworden en daarna 2 en halve maandn niet meer.. toen kreeg ik het weer op 9 juli.. Had het dus vorige week woensdag moeten krijgen en weer nikss.. tijden me vakantie zit je wel met je gedachten bij andere dingen dan bij een kindje.. en krijg een hondje die ga ik zo ophalen dus heb eigelijk al 3 weken niet meer aan een kindje gedacht... wel gewoon sex gehad maar niet elke dag ofzo.. en nu dit weer. weer over tijdd pfff
Je bent dus helemaal niet overtijd begrijp ik nu. En zoals ik het lees zou ik nog best eens gelijk kunnen hebben Zou zeggen.. aan de klus meis! Je zit in je vruchtbare dagen! Al is je ei nu misschien al geweest. Ik zou zeggen, hou deze week maar aan als de week waarin je ei geweest is. Als je niet zwanger bent zal je over ongeveer 2 weken ongesteld worden denk.
als ik over 2 weken ongesteld word ben ik al 3 en halve week over tijd dat klopt niet.. weet ook niet wanneer me ei is heb dat nog nooit gevoeld
Je bent juist niet over tijd! Je bent pas over tijd als je cyclus langer is dan je langste cyclus. En dat is nu niet zo. Het kan zijn dat bij jou de cyclus wat langer duurt en dat je nu wel net pas je ei hebt gehad. Dan kan je over 2 weken een testje doen, tenzij je dan ongi bent geworden. Snap je het een beetje? Pas na die 2 weken kan je over over tijd spreken!
nou eerlijk gezeg snap ik er niks meer van.. je moet toch vanaf je 1e dag van de menstruatie 4 weken verder tellen voor je volgende menstruatie.. en voorheen had ik altijd me menstruatie op tijd.. tot april toen was ik 2 en halve maand niet ongesteld geweest.. en daarna weer wel gewoon.. waarvan ik het nu weer had moeten hebben :S
maar wat ik ook nog toe moet voegen is dat ik me gister echt heel ziek voelde.. buikpijn en misselijk en doodmoe maar niet kunnen slapen en hoofdpijn en last van me rugg... dus ik weet het net meer :S:S:S
Nee je moet helemaal niet 4 weken erbij optellen vanaf dag 1.. Je moet je langste cyclus aanhouden die je het afgelope half jaar heb gehad, of een gemiddelde ervan nemen.. Jij hebt hiervoor dus een cyclus van ergens in de 70 dagen gehad, en dat moet je gewoon weer aanhouden.. Wacht eerst nog even 2 weken af test dan, want ik denk dat je in je vruchtbare periode zit nu. Is het negatief en word je nog niet ongesteld blijf dan om de anderhalve week testen. Succes.
Hoi, Ik zou rustig afwachten en inderdaad je langste cyclus aanhouden. Door allerlei omstandigheden kun je aan langere cyclus hebben gekregen. Zelfvarieert die van mijn tussen de 5 en 8 weken. Houdt de langste aan, of ga testen om de 2 weken zoals mijn ha me heeft aangeraden als je twijfeld. Als het nog langer duurt, of dat je onzeker bent kan een telefoontje of bezoekje aan je huisarts nooit kwaad. Misschien dat hij je advies kan geven en/of geruststellen. Heel veel sterkte. Krissa