Vaker online boodschappen doen.

Discussie in 'De lounge' gestart door sydneys, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Scheelt ook per dag. Mijn man gaat er op dinsdag om en dan zijn de bestelkosten 1 euro. Op andere dagen is het iets duurder.

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Mij lijkt het ook heel handig om online te bestellen. Maar ik ben niet zo’n jumbo fan. De aanbiedingen daar vind ik ook nooit bijzonder.
    De AH vind ik wel fijn maar daar moet je minimaal €70 bestellen en dat vind ik weer te veel.
    Ik heb me aangemeld voor picnic maar sta nog op plaats 4000 nog wat dus dat duurt nog wel een tijd voor ik daar aan de beurt ben.
    Voorlopig nog maar gewoon boodschappen doen in de winkel...

3. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik lees net dat voor pickup point geen minimaal bestelbedrag is. Denk dat ik het toch eens ga proberen.

4. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Dat vind ik ook. We eten ook vaak hetzelfde hierdoor. Moet echt een keer een receptenlijst gaan maken zodat we meer gaan afwisselen.

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik scrol altijd ( toevallig op zondag avond als de mannen hier voetbal kijken ) lekker door de recepten die bij de Jumbo staan, je kan dan ook meteen de ingredienten voor het desbetreffende recept in ene keer in je winkelmandje doen, ook erg handig. In het begin aten we hier ook vaak het zelfde maar nu ik dus iedere week even lekker door de recept scrol valt het nog wel mee.

Blijdorp vindt dit leuk.
  6. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik heb het wel gevraagd. Ze gingen wel kijken of het haalbaar was met het management!

Liekje81 vindt dit leuk.
  7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Eerlijk is eerlijk, wij gaan alleen naar de jumbo ivm de allergie van de jongste. Bij de Albert Heijn zijn geen melkvrije kinderkoekjes. Bij de jumbo wel, niet veel, maar wel een paar soorten. Evenals kruidenboter. Op zondag hebben we vaak borrelhapjes en stokbroodje erbij. Bij de jumbo hebben ze plantaardige kruidencreme, geheel melkvrij en nog lekker ook. Qua vlees voor het avondeten, kom ik bij de Albert Heijn niet verder dan gehakt, schnitzel en verse worst. Bij de jumbo is bijna het hele assortiment melkvrij. En zo is het met alles eigenlijk. Dus qua kosten kunnen we beter naar de ah, maar dan moet ik voor de jongste alsnog alles apart halen. Bij de boni kan ik helemaal niet slagen.

8. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ik bestel sinds kort bij Picnic en ik vind het heerlijk. Ik doe daarnaast nog 1 keer boodschappen bij de lidl voor de dingen die een bepaalde houdbaarheid moeten hebben.

9. avr87

avr87 Lid

3 nov 2011
    41
    23
    8
    Vrouw
    Op mijn werk bestellen we ook wekelijks bij AH.
    Nu komt dat altijd in kratten binnen waar statiegeld op zit.
    Wat doen jullie dan met die kratten?

Stel, ik wil het een keer proberen, dan zit ik met de kratten. Of pakken jullie snel uit als de bezorger komt?

10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.065
    17.020
    113
    Ja ik pak ze uit en het statiegeld wordt direct van de bestelling afgehaald. Bezorger weet het inmiddels dus die helpt uit zichzelf al met uitpakken, zo gedaan :)

Blijdorp vindt dit leuk.
  11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik weet dat je bij de Jumbo de kratten mag uitpakken en die weer mag mee geven, je kan ze ook inleveren in de winkel bij de service balie. Volgens mij is dat ook zo bij de AH. Word het ook meteen van rekening afgehaald.

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Picnic Ken ik niet. Even opgezocht en hier leveren ze nog niet maar ze breiden uit en heb me op de wachtlijst gezet voor als het hier gaat komen.
    Is dit puur een online supermarkt?

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Wij bestellen iedere week boodschappen bij Jumbo. Wel via het pick up point, zit echt praktisch tegen ons huis aan dus dan vind ik bezorgkosten zonde.
    Ik bestel iig de vaste wekelijkse boodschappen en vaste voorraad dingen ( zuivel, rauwkost, fruit, frisdranken etc)
    De boodschappen bestel ik op vrijdag, ik bedenk dan een weekmenu en voor het eten t/m maandag bestel ik mee. Voor di-wo-do bestel ik alleen wat houdbaar is.
    Op dinsdag haal ik dan eten vers voor di t/m donderdag en pak ik de bakker, slager en kaasboer mee.
    Bevalt me echt heel goed. Vorige week door omstandigheden niet besteld en moest zondag dus zelf alles halen. Bloed chagerijnig was ik ervan.
    Wat ik ook zo heerlijk vind is als je op vakantie bent. de laatste dag bestel ik altijd boodschappen en als we dan thuis komen hoef ik het alleen even op te halen

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Maar die kosten betaal je toch ook gewoon als je het bij het pick up point laat bezorgen? Niet de volledige 6 euro maar volgens mij is dat toch ook gewoon 3 euro?

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Pick up is 2.50 , boven de dacht 70 euro krijg je 1 euro korting en als je er dan ook nog voor kiest de boodschappen de dag voor ophalen niet tot 23.59 maar tot 17.00 uur te mogen wijzigen krijg je nog eens 1 euro korting. Dus dan is het maar 0.50 cent.
    En aangezien de pick up inderdaad praktisch naast ons huis is vind ik het dan zonde geld om te bezorgen

16. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Wij bestellen altijd bij de alberthein
    Bevalt erg goed
    Ik maak van te voren een boodschappenlijst net wat ik graag wil eten voor de hele week en wat we altijd gebruiken in een week tijd
    Dat vul ik in bij de zoekfunctie
    Als ik alles heb dan nog even de categorieën bij lang om te kijken of ik niks vergeten ben

17. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dan is het inderdaad voordeliger om het op te pikken.

18. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Wij gebruiken al een tijdje de bezorging, ene keer van AH de andere keer van Jumbo, afhankelijk van de aanbieding en wat we nodig hebben. Boodschappen doen ben ik anders afhankelijk in van man of anderen. Heb een tijdje pick-up point gehad maar dan moest ik vervolgens nog vragen of iemand het in mijn auto wilde zetten en vervolgens iemand charteren om het weer uit de auto te halen. Voelde ik me dus nog beperkt. Met bezorgen geen last van, bezorgers zetten het overigens ook zo dat ik het zelf op kan ruimen en erbij kan vanuit/met mijn rolstoel.
    Kratten leveren we de week erop weer in samen met lege flessen/kratten. Met de verhuis heb ik ze een tijdje opgespaard omdat ze stevig zijn was handig met de verhuis :D
    Hier is de service van de jumbo beter als die van de Ah naar mijn ervaring maar zal er ook mee te maken hebben wie je treft denk ik.

Wij besteden overigens wel beduidend minder met bestellen, ligt hier echt aan de impuls aankopen.

19. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.737
    113
    N.a.v. dit topic maar eens even gekeken op picnic.nl en me aangemeld. Nou ben ik nr. 6116 in de wachtrij :roflmao:
    Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik aan de beurt ben.

20. Marchella

Marchella Niet meer actief

Ohhhhh, dan ben je ieder moment al aan de beurt :cool:;)

Adje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina