Levert jumbo wel echt verse producten? En niks over de datum? Of is Ah daar beter in? Ik twijfel tussen deze twee
Verslijt me voor gek maar ik vind boodschappen doen dus wél leuk Als ik geen haast heb, kan ik zo een uur door de Jumbo lopen struinen op zoek naar "nieuwe" producten. Nadeel is inderdaad, dat de hoeveelheid impulsaankopen wel sterk gelinkt is aan mijn mood en de mate waarin mijn maag al gevuld is. Het kan dus zijn dat ik met alle troep die ik maar vinden kon, thuis kom. Maar het kan ook zijn dat ik helemaal geen trek heb en dus ook niet verzonnen krijg wat ik überhaupt nodig zou kunnen hebben en met veel te weinig weer thuis kom.
Ik heb gisterenavond gelijk maar de boodschappen weer eens online besteld, door dit topic! Ik geniet er nu al van dat ik er vandaag helemaal niets meer voor hoef te doen maar ze vanavond gewoon in de keuken staan
Ik vind boodschappen doen ook niet erg, maar soms heb ik er eeeeeecht geen zin in! Bijvoorbeeld met een chagrijnige peuter ofzo hihi
Haha, dat gaat bij mij dan nog langer duren. Gelukkig vind ik het niet erg om ook gewoon boodschappen te doen
Heb hun een bericht gestuurd maar voor hier is nog niks bekend. Gezegd dat ze er maar over moeten nadenken want Limburgers zijn vrijgevig en lui
Hier nog niets ( * klopt af * ) gehad wat over datum of niet vers was. Ik heb hier zelfs iedere week bananen en die zijn vaak nog groen, dit zijn dan ook producten die rechtstreeks uit het distributie centrum komen en nog niet in de winkels hebben gelegen dus daarom verser dan uit de winkel. Is mij verteld en is ook mijn ervaring.
Dus je krijgt ook geen appels met plekjes ofzo? Het ziet er altijd allemaal prima uit? Want daar ben ik dan bang voor. In de winkel kun je de appels en het andere fruit bekijken en zo uitzoeken wat jou het beste lijkt. Als je het laat bezorgen, doet een ander dat dus voor jou en moet je maar afwachten of het goed is wat je krijgt. Neem nou bijvoorbeeld avocado. Sommige zijn nog knoeperthard, anderen zijn snotzacht en overrijp. Die wil ik toch echt zelf even uitzoeken. En inderdaad, wij checken ook altijd zelf de houdbaarheidsdata. Zou niet graag iets willen hebben wat nog kort op de houdbaarheidsdatum zit. Maar ik heb dan ook geen ervaring met online boodschappen bestellen. Wij doen het nog net zo lief zelf en hebben er nog geen behoefte aan.
Ik ben AH fan, maar ik denk dat de keuze echt persoonlijk is. Je zou allebei een keer uit kunnen proberen?
Hier is de Appie vanmiddag weer geweest. Ik bestel ong. 1x per maand. Als ik veel (bijv. met acties (1+1), of feestdagen), of zware boodschappen (wasmiddel, kattengrit, etc) heb. Voorheen bestelde ik nog wel eens elke week of om de week. Ik had toen een bezorgbundel. (inmiddels is dat een soort abo geworden, las ik) Maar ik kom inmiddels niet meer aan die 70 euro wekelijks. Ook omdat we een grote Hoogvliet dichtbij hebben, die ook wel hele fijne aanbiedingen heeft. Dus ik winkel bij beiden.
Ik bestel elke week bij Appie. Heb doordeweeks geen auto en heb geen zin om elke keer te lopen met mijn boodschappen (dochter te klein voor op de fiets). Ik vind t ideaal! Heb mijn standaard lijst er in staan (kaas, brood, Optimel, pap, ijsthee etc) En vul dat aan met de boodschappen van mijn weekmenu. 9 van de 10x kom ik wel aan gratis bezorgen. Nu ook weer bij 12 euro aan persil, witte reus etc, dat komt wel weer op en gaat niet gauw over de datum.
Ik heb tot nu toe gewoon inderdaad nette appels gehad maar het kan altijd voorkomen dat er misschien eens een appel tussen zit die bijvoorbeeld een plekje heeft vanwege het vervoeren. Maar tot nu toe nog nooit mee gemaakt. Dingen die kort of over de houdbaarheidsdatum zijn kun je gewoon omruilen in de winkel van de Jumbo maar dat heb ik nog nooit mee gemaakt, kan hier gewoon een week doen met al het vlees. Dat wat er in de winkel ligt is naar mijn mening minder vers dan wanneer ik het krijg als ik het laat bezorgen. Het komt rechtstreeks van het distributiecentrum vandaan dus verser kan je het niet krijgen.
Yeah net geleverd. Foto van de fruitbox gemaakt. Zoals je ziet supervers. Bananen zijn nog groen. Foto net gemaakt dus niet met daglicht.
Wauw die fruitbox ziet er goed uit!! Dat was met mijn buitenbeentjes box vandaag wel anders (hele zachte komkommer, sinasappels die al uitgedroogd zijn en super zachte paprika's), heb ik bij AH nog nooit gehad. Het was vandaag sowieso een minder succes dan eerder, mijn 4 6-packs blikjes cola zaten niet bij mijn bestelling, maar stonden wel op de bon. Nu kan ik dus alsnog naar de winkel. Gelukkig izjn ze bij de klantenservice altijd wel heel vriendelijk; geld wordt teruggestort van de cola, en ook van de buitenbeentjes box.