Een tijdje terug is hier ook een topic over geweest, toen werd er gecontroleerd en mochten de mensen die vaker dan eens reageerden (en zo dus meer kans maken bij het loten) niet meer meedoen. De laatste tijd doen er ook steeds weer meerdere mensen (en regelmatig dezelfde personen) meer dan 1 keer mee.. Mag dit tegenwoordig wel?
Was het niet zo dat je wel vaker kunt en mag reageren, maar je gewoon uitgesloten wordt van loting? Dus je mag wel meedoen in de topics, maar doet niet mee met het loten en wint dus nooit
Maar dan heeft t toch helemaal geen zin om te reageren, als je toch niks wint? Of hebben ze dat niet door?... Vind t n beetje raar.
Ik denk beide...sommige hebben het blijkbaar echt niet door dat ze 2x reageren. Maar ik zie ook iedere keer dezelfde ertussen staan in het lijstje dus het lijkt me sterk dat dat per ongeluk is
En diezelfde personen reageren ook altijd als de winactie er net op staat én als hij bijna afgelopen is Want dan valt het minder op, ofzo?
Als je klikt op aantal reacties kun je precies zien wie gereageerd en hoeveel, dus diegene vallen meteen door de mand. Ik heb er wel eens iemand met 3x bij zien staan, dat gaat toch zeker echt niet per ongeluk