hoi Dames.. ik zit met een enorme mysterie.. Ik heb dus PCOS (en mogelijk endometriose) en mijn cyclussen rond de 31 dagen.. Elke maand heb ik een soort pijn patroon.. 2 dagen voor mijn menstruatie heb ik krampen.. tijdens mijn menstruatie iets minder, maar ook die eerste 2-3 dagen krampen en hevige bloedingen.. elke maand rond dag 12-13 van mijn cyclus begin ik enorme pijnlijke borsten te krijgen, rugpijn, buikpijn... dit houdt aan tot ongeveer dag 18-19 en dan is de top eraf.. (eisprong is dan geweest) De rest van mijn cyclus, dag 19 tot 31 op en af wat buikpijnklachten, misselijkheid, bekkenpijn, blaasontstekingen, echt extreem veel klachten en pijn waardoor ik eigenlijk met mijn gyn had afgesproken even een rustpauze in te lassen met een tijdelijke pil volgende maand.. Dus echt rotcyclussen al sinds ik van mijn spiraaltje afben.. Afgelopen cyclus werd ik 14 december ongesteld, op dag 31 dus.. normaal zo'n 3-4 dagen, nu ineens 9 dagen, en veel minder als anders.. 1 dag flink daarna alleen nog maar minimaal bruinverlies.. (en totaal GEEN pijn de dagen voor en tijdens de menstruatie) Ik had al zwangerschapstesten gedaan kruidvat 2v5, deze waren negatief. Dus ik ben ervan uitgegaan dat ik niet zwanger was.. Maar ergens bleef het toch in mijn hoofd spoken.. waarom heb ik geen klachten, waarom ineens na zoveel maanden pijn nu niets meer.. De gyn maakt elke maand echo's, en hij vertelde me dat ik op 2 manieren van mijn klachten kan afkomen, zwanger zijn of de pil slikken.. Ik heb even gewacht.. en belandde op cyclus 8.. nog steeds geen pijn? Hoe kan dat nou.. Superfijn natuurlijk, maar snap er niets van.. Toch even testje gewaagd.. een licht streepje.. binnen afleestijd, en bleef staan na doorspoelen met water.. ik doe het niet meer voor vage lijntjes, dus denk er verder niet meer over na.. Vervolgens, cyclusdag 12, geen aankomende eipijn? Nog vreemder.. Toch nog maar even een testje kruidvat 2v5, dezelfde vage lijn.. Nu op dag 17.. afgelopen dagen iets of wat lichte menstruatie kramp gehad, mag geen naam hebben, maar nog steeds niets van alle klachten die ik al maanden heb.. 6 testen verder (kruidvat 2v5 en action) nog altijd datzelfde lichte lijntje.. ik gebruik altijd kruidvat testen en nooit een vals lijntje gehad en nu 4 achter elkaar, en ook 2 actiontesten met vage lijntjes).. ik krijg hem wel op de foto maar zodra ik hem upload word de foto slechter en zie je hem niet, maar zo in het echt, ik hoef niet eens te kantelen.. Je zou toch verdorie denken zoveel vage lijntjes op een test binnen afleestijd kan niet, maar als ik zwanger zou zijn, zouden de lijntjes toch allang donkerder moeten zijn? Iemand hier ervaring mee? Oh ja, heb op dag 14 een ovulatie test gedaan.. knalpositief.. (terwijl ik elke maand mijn ei niet voor dag 18-19 heb.. ook al zo vaag) Ik wilde me huisarts bellen voor een bloedtest, aangezien ik nog steeds klachtenvrij ben in mijn cyclus, maar die is er pas 3 januari weer.. en door die onzekerheid wilde ik jullie meningen even horen En nogmaals, ik ben natuurlijk superblij met een pijnvrije tijd!!! Ik teken dr voor als het zo door mag gaan..
Als ik het goed lees, ben je errug vroeg aan het testen? Ik zou zeggen, een lijntje is een lijntje, zeker als het er 6 zijn En aangezien je zo vroeg test, vind ik het niet raar dat het lijntje nog niet donkrder is. Maar ik heb verder geen ervaring met je klachten, dus weet ook niet hoe dat zit..
Tja erg moeilijk om er wat zinnigs over te zeggen. Je testen zijn positief dus dan ben je echt wel zwanger. Het enige dat wel vreemd is is dat je testen niet donkerder worden. Niet om je ongerust te maken maar bij mij was t geen goed teken en ik heb nu een miskraam. Toch maar even contact opnemen voor een bloedtest of echo.
Nee ik test niet vroeg, maar juist 2 weken na een vage menstruatie en daarna geen eisprong klachten die ik normaal allang zou hebben.. ALS ik nu zwanger zou zijn is dat van de vorige cyclus.. dus idd, waarom worden mijn lijntjes niet donkerder
ik heb ook endo en vage lijntjes gehad ten gevolge van een cyste op de eierstok....... heel vervelend maar mss toch de gyn bellen? neem aan dat je een vaste gyn hebt.
Wat doet je temp? Het is een raar verhaal ja... iig fijn dat je geen pijn hebt, ik hoop op goed nieuws!
Mijn temp kan ik niet meten, heb mijn thermometer laten vallen haha.. Ik heb besloten die lijntjes als niet positief te houden.. En wacht mijn volgende NOD af, 15 januari.. Anders blijf ik die onzekerheid houden..
Je hebt dus rond je eisprong getest? En toen een knalposi ovulatietest gehad en lichte streepjes op de Kruidvat en action? Van Kruidvat is bekend dat deze ook op je eisprong reageren.Ja, dat is ECHT waar! Wellicht die action ook. Knalposi ovulatietest rond je eisprong + lichte streepjes op zwangerschapstest in de dagen rondom eisprong = reactie op je eisprong! Ik zou over een aantal dagen opnieuw testen. Bij een zwangerschap zouden je testjes toch echt donkerder moeten worden dan,