Ik ben voornamelijk een thee en water drinker, maar bij mijn lunch drink ik vaak siroop en bruisend bronwater, frisdrank vind ik te zoet. Eerder had ik een heerlijke van Fitzpatricks, maar die smaak is er niet meer in nederland voor zover ik kan vinden en ik heb nog niet alle smaken geprobeerd, maar tot nu toe nog niet zo'n heerlijke gevonden. Misschien nog andere tips?
Ik vind slimpie siropen erg lekker, is suikervrij dus dat vind ik erg prettig. De lekkerste vind ik ice tea perzik.
Geen suikervrije! Sorry, dat had ik erbij moeten zetten, ik kan niet tegen zoetstoffen en heb niets tegen suiker. @victoria, ik ben op zoek naar merken, dus van welk merk weet je een lekkere citroensiroop?
Geen suikervrije dan zou ik kiezen voor Karvan Cevitam. Maar niet die knijpflesjes om mee te nemen. Die zijn een partijtje smerig!
Ik vind Slimpie echt het smerigste wat er is! Zo chemisch, vieze nasmaak. Ik drink ook altijd Karvan Cevitam, het liefst de framboos, maar zwarte bes en in de zomer Citroen. De icetea-versies vind ik ook lekker. Pas op dat je de Stevia-versie niet pakt, die is bijna net zo vies als Slimpie!
Karvan Cevitam vinden wij het lekkerst. Maar een goede vervanger zijn de siropen van AH huismerk. Ik vind de siropen van Teisseire ook best oké. Slimpie vind ik echt goor en er zit aspartaam in wat voor mij een no-go is.
Ik vind RoosVicee altijd wel lekker Drink ook bijna alleen maar thee of water, soms n colaatje. En dus af en toe n RoosViceetje
Karvan cevitam is lekker. Ben zelf van de siropen waar geen e-nummers in zitten en kwam uit bij cool bear siroop. Erg lekkere smaken. In slimpie zou cyclamaat, aspartaam en sacharine zitten. Aspartaam schijnt zelfs in andere landen verboden te zijn. Zit ook in cola en andere frisdranken. Maar kan zo gouw even niet terug vinden waar ik dat toen gelezen had allemaal.
Inderdaad karvan Cevitam. Wij vinden alle smaken wel lekker, maar zomers inderdaad de citroen het lekkerste. Lekker fris en een beetje zuur. Veel huismerken zijn ook prima alleen stappen sommige ook over op zoetstoffen en dat willen wij niet. Dus goed op letten!