Helaas is mijn tante 2 weken geleden vrij onverwachts overleden, 4 maanden daarvoor tot ons verdriet ook mijn vader....Een heftige verdrietige tijd voor ons..... Maar tot onze grote blijdschap heb ik vandaag een grote erfenis ontvangen van mijn tante, vooral de kinderen zijn er heel gelukkig mee. Ik mocht haar vandaag ophalen, ze is superwaardevol voor ons en superlief; De golden retriever van mijn tante. Een schat van een hond die de hele dag al achter mij aandribbeld en heerlijk komt knuffelen Vind het zo fijn om na zo'n rottijd zoiets positiefs in ons leven te krijgen. De mooiste erfenis ooit
Wat fijn dat deze 4 voeter jullie wat mag opvrolijken en fijn dat jullie voor hem/haar willen zorgen en een thuis bieden!
Alleerst, gecondoleerd met het verlies van je vader en tante. Maar wat een ontroerend einde van je verhaal. Heel herkenbaar, ik heb zelf een golden retriever en hij is van onschatbare waarde. Ik heb echt superveel aan mijn golden, hij is voor mij de allerliefste hond van de hele wereld. Ik weet zeker dat jullie heel veel plezier en steun van jullie nieuwe maatje zullen hebben. Heel veel sterkte de komende tijd.
Oh dat is echt de mooiste erfenis die je kunt krijgen Heel veel sterkte met jullie verlies en ik hoop dat de hond jullie veel liefde mag brengen. Maar dat kunnen goldens als de beste
dank jullie wel. Ze is ook echt superlief. Nog een heel jonge hond, ze is net 2. Mijn tante was alleen, dus ze is erg op vrouwen gericht Dus ik en dochter zijn nu favoriet. De katten zijn het er alleen nog niet helemaal mee eens, maar daar trekt de hond zich weinig van aan vanmiddag liep ik door het bos met haar en volgens mij zag ze voor de allereerste keer in haar leven een paard...Ze keek met grote ogen, ging zitten en maar staren naar dat rare dier Zij komt uit de stad en wij wonen in een plattelandsstadje.
Dat is ook zo. Eigenlijk zou ze terug gegaan zijn naar de fokker, deze zou haar herplaatsen, ook al had ik aangegeven dat wij haar graag wilden verzorgen. Deze afspraak had mijn tante gemaakt voordat ze overleed, dus degene waarbij de hond verbleef wilde haar, omwille van deze afspraak terug doen naar de fokker.....Dat is geescaleerd in een enorme ruzie (wij niet, maar een aantal familieleden waren het er niet mee eens, die vonden dat de hond dan beter naar ons kon gaan zodat ze in de familie bleef)..... Gisteren belde de fokker toen wij daar dus waren dat de hond niet herplaatst kon worden, de mensen hadden ervan af gezien Dus was de vraag of wij haar alsnog wilde hebben....JA graag zelfs Het heeft gewoon zo moeten zijn, er waren er nog een aantal die haar wilden hebben eigenlijk....
Ahhhhhh!!! Geniet lekker van elkaar! En gecondoleerd met je tante. Je hebt nogal wat op je dak gekregen in korte tijd.
Dat klopt ja...het jaar ervoor mijn schoonmoeder, daarvoor onze L*....het zijn niet bepaald de leukste jaren geweest
Wat fijn om zo'n kwispelend lichtpuntje te hebben in zo'n zware tijd Sterkte met het verwerken van de verliezen. Dat de hond jullie maar veel vrolijkheid mag geven!
Wat trouwens wel heel grappig is om te vermelden is dat alle hallmark kaarten met golden retrievers (je kent ze wel, pups in een mandje met een kerstmuts op etc) allemaal van de fokker is waar onze hond vandaan komt...zo grappig Misschien is er nog wel een kaartje van haar als pup...zou ik dat kunnen vragen denken jullie? Niet raar als ik daarover zou bellen?
Wat mooi zeg! Fijn zo'n lichtpuntje. Daarnaast natuurlijk gecondoleerd mamabri! Heftige periode maak je mee. Vreselijk allemaal. En ik zou gewoon bellen hoor! Ik denk dat ze dat hartstikke leuk vinden haha. Hoe leuk als je een kaart hebt met je eigen hond erop
Wat bijzonder hoe je het schrijft. Ik kreeg gewoon en emotionele steek vanbinnen toen ik las dat het om een golden retriever ging. Wat bijzonder fijn om zoiets te krijgen. Symbolisch erg mooi, maar vaak bieden die honden ook troost als ze merken dat je verdrietig bent.
wauw mooi lichtpuntje na een zware tijd gecondoleerd nog! wat bijzonder van de kaarten, ik zou het gewoon vragen.. geen gekke vraag!