hallo ik heb een laagliggende placenta waardoor ik bloed verlies gelukkig nie schadelijk voor me kleintje.. heeft er iemand nog meer ervaring mee? ik moet alleen veel rust houden.. groetjess
hoi hoi! Ook ik had een laagliggende placenta en verloor bloed in het begin van de zwangerschap. Heb ongeveer 2 maanden bedrust moeten houden van de dokter. Bij de echo van 24 weken kwam zagen we dat hij nog een beetje in de weg zat, maar wel naar boven aan het "kruipen" was en bij de echo van afgelopen vrijdag zagen we dat hij nu goed ligt. Maak je dus niet al teveel zorgen, en inderdaad rustig aan doen. hij kan nog omhoog "kruipen" Knuf, Present
Ik had bij 15/16 weken ook een laagliggende placenta en bloedverlies. Heb toen ook rust moeten houden, niks mogen tillen e.d. En bij de 20 weken echo lag de placenta al 2,5 cm boven de baarmoedermond en dan was al genoeg om in te dalen. Dus zou het geen probleem meer zijn om natuurlijk te bevallen. Het kindje is nu ook al helemaal ingedaald. Dus maak je niet te druk, over het algemeen zorgt de natuur er zelf voor dat het goed komt!
pff ja da rust houden is nie egt wa voor my maar ik doe het wel jaah da je dan nie gewoon mag bevallen als het niet zo goed mee groeit vink noghet ergster haha maar als het nu eenmaal moet... he.. iid ga er gwoon van uit dat het goed gaat.. is ok ma 2%van de vrouwen die daarom niet gewoon kunnen bevallen..las ik nou thx dames
jup ik heb ook een laag liggende placenta. heb met 24 weken en 3 dagen een bloeding gekregen en moet nu geheel rust houden tot aan mijn bevalling.
jaah vin het zo vervelend he elke keer rust dat ene keer bloed verlies ene keer vaker dan de andere x hopelijk kun ook jij een normale bevaling hebben
hoop het ook ja. moet iedere week op controle bij de verloskundige en 1 x in de 4 weken in het ziekenhuis controle. heb nu a.s. 14 dec een groei echo.