ik snap er niks meer van

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door twigger82, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Hallo,

Ik zit toch met een vraag
    6 mei ben ik ongi geworden
    19 mei een posi ovu test zie album
    dus 20/21 mei mn ei
    flink geklust die dagen
    afgelopen vrijdag morgen een zwangerschapstest gedaan 5 dagen voor nod (kon me niet meer inhouden) en een licht posi test
    vandaag de 3e was/is mijn nod
    nou kreeg ik zaterdag de 31e ineens een bloeding 10/11 dagen na mijn ei
    zoals ik wel eens gelezen heb in een antwoord van brigitte kan je nooit eerder dan 14 dagen NA je ei je ongi krijgen
    maargoed nu 3 juni dus mijn eigenlijke nod is het bloeden bijna gestopt en heb nog wat bruin verlies
    normaal is mijn cycli ALTIJD 28 dagen en zat nu dus op 25
    ook ben ik altijd 6 volle dagen ongi en 1 bruin
    wat kan dit nou (geweest) zijn ?

ow ja ik ben in dec 2007 gestopt met de pil

2. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    waarom worden alle latere vragen wel beantwoord en die van mij niet ? :(

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Twigger,

jammer dat je zo ongeduldig bent. In het stuk bovenaan deze pagina staat met nadruk verteld dat wij deze vragen in onze vrije tijd vrijwillig beantwoorden.
    Ik ben net klaar met de vragen van maandag 2 juni en nog niet begonnen met de vragen van vandaag, dus vandaar dat het even duurt, maar ik behandel ze nu netjes op volgorde hoor!
    Als je onzeker bent of je hebt een belangrijke vraag dan moet je je eigen verloskundige of arts bellen, die kunnen direct antwoorden. Soms zijn we druk in ons werk en dan kan het zelfs een paar dagen duren voor je antwoord krijgt!
    Ik hoop dat je daar begrip voor op kunt brengen!

Het klopt niet helemaal dat je niet eerder dan 14 dagen je ongesteldheid kunt krijgen na je ovulatie. Bij de meeste vrouwen werkt dit zo, maar er zijn ook genoeg uitzonderingen met een korter 2e fase.
    het bloedverlies dat je beschrijft kan ene vroegere ongesteldheid zijn (als het tenminste zoveel was als je normaal bij een ongetsldheid hebt) of een innestelingsbloeding.
    Als het bloedverlies niet is doorgezet zou je nog eens kunnen testen.

Mirjam

4. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    mijn excuses maar ik zag dat andere vragen die net gesteld werden meteen al beantwoord werd
    maar nogmaals mijn excuus hiervoor dat ik het verkeerd begrepen had.

Maar bedankt voor uw antwoord
    en een normale menstruatie is het niet
    normaal is mijn menstruatie op dag 29 van mn cyclus al zolang dat ik ongesteld ben
    en het duurt dan altijd 6 dagen
    van dinsdag tot zaterdag/zondag
    nu begon het zaterdag morgen tegen half 12 tijdens het vrijen en het is vandaag weer opgehouden
    kan het zijn dat er van binnen wat geraakt is dat de bloeding veroorzaakte ?
    het was ook niet zoveel deze keer
    2 maandverbandjes per pad was meer dan genoeg, en normaal de eerste 3 dagen heb ik al een pak versleten

Deel Deze Pagina