Hallo, Ik ben een jaar aan microgynon 30 geweest maar heb onveilig gevreen en daarna kreeg ik het gevoel dat ik zwanger was 3 testen gedaan alemaal negatief.. Toen ben ik aan de prikpil gegaan sinds vrijdag maar heb nog steets het gevoel dat ik zwanfer ben.. Misschien nog een test maar die komt vast weer negatief uit.. Maar mijn intuietie zegt tog echt van wel en de verschijnselen ook. Wat moet ik nou doen?? Verschijnselen zijn: - missselijk - hoofdpijn - koud terwijl het warm is - grote bruine tepels & aders zichtbaar - grote borsten - harde dikke buik - niet ongesteld - soms duizelig - erg moe - buikpijn alvast dankje voor het advies!
Als de testen negatief blijven, zou ik toch even vk of zkh bellen voor een echo of anders huisarts om een bloedtest vragen.
Wat vervelend die onzekerheid. Het is echter uitzonderlijk zeldzaam dat je meerdere malen negatief test en toch zwanger bent, tenzij het misschien erg vroeg is om te testen. Hoe lang zou je al zwanger moeten zijn als je zwanger bent? Weet je wat het is als je denkt zwanger te zijn of graag zwanger wilt zijn/worden dan ga je overal op letten, dus ondanks je symptomen denk ik toch dat je er rekening mee moet houden dat je niet zwanger bent maar waarschijnlijk je hormonale huishouding wat van slag is. Je kunt sowieso altijd later nog een keer testen natuurlijk, sterkte
de vriendin van mijn moeder had het ook dat ze na 3 negatiefe testen positief teste! dus het kan opzich wel maar verschilt denk ik per persoon hoe snel iemand positief test.. maar mijn verontrusting is tog wel dat ik vrijdag prikpil heb gehad.. wat nou als ik wel zwanger ben is dat dan niet gevaarlijk voor het kindje? want als ik zwanger ben wil ik het wel houden... hmm hoop dat jullie me kunnen helpen.. zodra ik meer weet laat ik het weten uiteraard
Dan zou ik toch even een tripje naar de ha wagen. maar van de hormonen van de pil en prikpil zou je ook dit soort symptomen kunnen krijgen. het lichaam is een vreemd iets. als je vrijdag de prikpil hebt gehad is het natuurlijk logisch dat je nog niet ongesteld bent. heb je de prikpil aansluitend op de pil gehad? of ben je enige tijd zonder anticonceptie geweest?
Ik denk dat als 3testen zeggen "niet zwanger" je ook echt niet zwanger bent. Symptomen kunnen ook komen door het wisselen van de pil.
Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over het effect van de prikpil op een eventuele zwangerschap. Ik denk dat je het beste de vraag of het schadelijk is of kan zijn aan je huisarts kan stellen. Erg vervelend die onzekerheid. Negatief testen en toch zwanger zijn is niet onmogelijk maar wel uitzonderlijk zeldzaam. Succes meid hoop dat je snel zekerheid krijgt.
Nou ik ben niet zwanger.. Heb nog test over dus die doe ik over paar dagen maar denk niet dat ik zwanger ben..
dat is niet nodig een test is duidelijk genoeg zeker als je zo vaak hebt getest. symptomen zeggen niets helaas. dacht vaak zwanger te zijn... maar nope... toen ik niets had bleek ik dat wel te zijn